Sinclair Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag fuska på varenda uppdrag och de hände mig ingeting! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Det var konstigt :huh: Jag föreslår att du ska lämna in det hos en spelaffär Lr något sånt ;) Hur länge har du haft GTA:sa? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jay94 Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag kan ite spela mitt san andreas längre, det ladda klart o sånt men sen efter det börjar det lagga o sen låser det sig. vet någon vad det kan bero på? (har kollat efter repor men det finns INGA..) Kan ni flytta denna tråd till det rätta forumet? :visslar: Det kan vara fel på skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Det var konstigt :huh: Jag föreslår att du ska lämna in det hos en spelaffär Lr något sånt ;) förhands bokat det så .... vet ite rätt så länge iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 när jag hade klartat det så fuskade jag över 2000 gånger och inget hände.. :S..lite konstigt..hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Antagligen var garantin för gammal. Men man får ju 1-2 års garanti på ett spel. Så om ditt SA pajjat innan 1 år så borde du få ett nytt spel. Annars kan du ju alltid sälja ditt SA till t.ex. GAME och köpa ett annat spel där. Sedan så går du till t.ex. eb games och säljer ditt ny inköpta spel och köper SA där. :lol: Det är en grymt bra metod du kan göra för att inte förlora allt för mycket pengar. Jag tänker göra så med min skabbiga PS2 som jag knappt kan spela spel på längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-the-king Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag kan ite spela mitt san andreas längre, det ladda klart o sånt men sen efter det börjar det lagga o sen låser det sig. vet någon vad det kan bero på? (har kollat efter repor men det finns INGA..) Kan ni flytta denna tråd till det rätta forumet? :visslar: Har du kollat om cp:n är repor på eller? :bah: Anars kanske det beror på det eller så är det koplingen som är fel:( Jag har playstation min blev för varm då gick det inte att köra spelen. PS: dra altid ut sladen när du inte spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 hmm .. kanske det .. men jag har ju bara fuskat typ 7 ggr :blink: . o nu har det raderat alla min sparningar :blink: ... så nu kan jag ite spela det lite... det bara laddar klart sen blir det svart :( ja har fuskat 3012 ggr :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg