Lander Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 ska du sluta? Han sa hejdå till Raest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Om du visar dej lite mer så bedömer jag det. Och vem sa att du ska dömma andra? Alla under 11 är inte kompletta idioter, även om majoritetn beter sig som sådana... men det ger inte dig rätten att bestämma vilka som är idioter lr inte.... Jag är inte världens äldsta medlem (definitivt inte) men jag har faktiskt märkt en viss skillnad under den korta tiden jag vart här. Det är tråkigt, but life goes on... Have a nice life Raest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Om du visar dej lite mer så bedömer jag det. så du har aldrig någonsin dömt någon?. Om du inte har det så har vi hittat den perfekta människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.