Katt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag tycker att det skulle var en regel mot ovårdat språk. Ok något svärord ibland gör väl inget, men inlägg fulla med svordommar tycker jag borde staffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ser inte det nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) Nej, man ska inte ta något på för stort allvar. Men användare som skriver massa könsord och fula ord i ett inlägg får ju troligen en varning ändå. Redigerat 1 November 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Nej, man ska inte ta något på för stort allvar. Men användare som skriver massa könsord fula ord i ett inlägg får ju troligen en varning ändå. Hets mot folkgrupp. I annat fall så kan det vara §1.1 om budskapet påpekas direkt på en användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ja, för f*n. Låter som en jävligt bra regel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 ↑Så skulle man ha fått skriva.↑ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 äh, fjant regel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Det låter som en kanska bra regel, för man kan ju skriva saker utan att skriva Svordommar eller hur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Precis! Svärord är onödiga. Admin kan ju adda alla svärord i ordcencuren som finns på adminkontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Visst, men antaglien kan man skriva faen, istället för f*n. Man kan även skriva h0ra i stället för hora också. Alltså skulle inte ordcensur funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Det låter som en kanska bra regel, för man kan ju skriva saker utan att skriva Svordommar eller hur :) Inte alltid. Det ger en viss laddning till vad man vill ha sagt & betonar detta. Vilket av dessa tycker du förklarar bäst vad man vill ha sagt? Exempel 1: 1. "Hur kan du tycka det?" 2. "Hur i h*lvete kan du tycka det?" Exempel 2: 1. "FBK är pinsamma" 2. "FBK är så j*vla pinsamma" Nu kom jag inte på något bättre, men jag tycker att det är användbart med svordomar så länge det inte är överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 (redigerat) håller helt med dig #21 (fast detdär om FBK gillar jag däremot inte) iaf, vissa svordomar, om man överdriver dem kunde kanske vara förbjudna. men frågan är hur man definierar olika sorts svordomar. fast står det t.ex. "din j*vla hora jag ska f*n ta och kn*lla dig i r*ven" kan man ju fälla för §1:1 istället. men om det står något sånnt (nu cencurerade jag något dessutom) borde det inte vara tillåtet även om det inte var §1:1, kan ju vara om en sida eller ett spel oxå... som t.ex. "hatar j*vla horiga f-u-s-k-a.n-u, jag ska f*n ta och kn*lla den j*vla sidan i r*ven!" det borde vara förbjudet. men inte "det blev en jävligt stor smäll när jag tappade nitroglycerinet i marken". Redigerat 2 November 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.