pollenallergi Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Fuska.se's moderator bryr sig inte om några snackar skit om religoner, folkgrupper, rasism osv. Hej 0012/Fatosh :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Det är väl förbjudet enligt lag att sprida rasism och liknande. De borde bli extra viktiga regler. självklart får man inte det och det står i *den magiska texten som alla hoppar över* efter reglerna. men alla får uttrycka sin åsikt. det finns en skillnad där. kolla på nedanstående exempel och kolla om ni ser någon skillnad. observera att dessa exempel inte på något sätt reflekterar mina eller fuska.se's åsikter, och inte är hämtade från något existerande inlägg här på forum.fuska.se "Jag tycker absolut att alla flyktingar borde avvisas, det är så många av dem som bara kommer hit och stjäl!" "Jag hatar alla flyktingar, de borde avvisas varenda jävel för de bara kommer hit och stjäl! Hata invandrare!" här har vi i princip samma åsikt, men i olika versioner. exempel 1 är en mer seriös åsikt och skulle eventuellt funka i en debatt, medan exempel 2 i princip är rasistiskt. Redigerat 2 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag håller med alla,men du Fuska Katten ta det inte så allvarligt. Visst svära är inte så snyggt men ändå ;) Jag tar det inte så allvarligt, jag tycker bara att svordommar är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Undvik då att svära själv för din trevnad, men en sådan regel skulle nog aldrig fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ifall en sådan regel skulle införas så tror jag jag att minst 50 medlemar skulle få en varning redan dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Äh, regeln var nog ganska dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.