The Strangler Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Gillar ni era lärare? Jag gillar vissa av dom, men int alla... Specielt inte Geografi/Historia läraren... <_< Men ekonomi läraren är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag hatar min engelskalärare. Nog för att hon är sträng, hon luktar illa och har svart tandkött oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 2 lärare som ja gillar... gympa läraren och matte läraren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Gillar allihop utom en :( Hon har stor dubbelhaka och är jätterödblommig i ansiktet, svär och svär att det osar, mordhotar oss (det är faktiskt sant) och vägrar erkänna när hon har fel. Annars är det hel ok med lärare i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag gillar alla lärare men matte läraren som jag har är för sträng så jag tycker inte om honom, Men det skulle vara lite roligare om han var lite snällare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag gillar inte många lärare eftersom nästan inga är glada nångång, gillar bara typ 2 lärare, matte läraren,spanskaläraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 gillar alla mina, utom spanska :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sidacho Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Hatar alla lärare förutom min Engelskalärare! Dom andra är en pain in the as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Alla mina lärare är jätte bra faktiskt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Hela min skola är grymt överflöd med bra lärare ^^ Kan bara säga en negativ sak om en lärare, min bildlärare. Hon är för kritisk. Och så gnäller hon ofta på en ^^' Men alla andra lärare är grymt sköna. Har de bästa mentorerna i världen. En gammal veteran från Militären som tänkt sig bli lärare i SO och en gladsynt och oskuldsfull Biologi lärare. Grym kombination! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 har svart tandkött O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag gillar min matte och kemi lärare fast det är samma lärare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.