Hoppa till innehåll

Gillar Ni Era Lärare?


The Strangler
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

 

"De som inte är här räcker upp en hand".

 

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

 

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

 

"De som inte är här räcker upp en hand".

 

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

 

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

 

Låter som en skön lärare, men om det är sant med GKn så kanske det inte är så bra om han arbetar med ungdomar, det ger inget bra intryck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

 

"De som inte är här räcker upp en hand".

 

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

 

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

 

HAHA normal lärare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst lordifan

tycker om alla lärare utom en hon e jättesträng och om ni ser vår städerska så e hon så himmla sträng så man måsta vara ute inom 20 sekunder när man har ättit mat!

Redigerat av Tigger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...