Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 nej..våran lärare är värsta fettot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Vår lärare måste vara dummast i hela Sverige. Hon favoriserar en del elever. t.ex: En skötsam och snäll elev glömmer en läxa, läraren säger: Då gör du den till imorgon istället En bråkig och stökig elev glömmer en läxa, läraren säger: Då vill jag ha upp din planeringsbok och skriva hem till föräldrarna. En gång gick hon så långt att hon satte upp en lista på tavlan med alla elever på och lika många streck som gånger de glömt läxan, hon är helt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det kan inte vara lätt, jag glömmer nästan alltid läxan, men då säger hon att jag ska göra den nästa vecka istället ;). Vår lärare är ganska schyst, lär ut matematik väldigt bra. Dessutom är hon snäll och rättvis mot alla. Kan bli lite jobbigt nu när jag börjar högstadiet och får en massa andra lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 De flesta lärare som jag har haft har faktiskt varit bra. Men man har alltid haft lite störda lärare men på min nuvarande skola så är de flesta schysta. Det kanske är för de är så unga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Vär musiklärare är jätteschysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.