Katt Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag tycker att ni borde sälja hjul på måndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 (redigerat) Det kommer väll inte in hjul bara på söndagar :huh: Redigerat 2 November 2005 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Har alldrig sett ett hjul i affären. Dom är alltid slutsålda. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 nu är det ju så att hjulen säljs inte en viss dag, de säljs exakt två veckor efter att någon köpte förra veckans hjul, möjligtvis några minuter efter då men ändå. för ett anatl månader sedan, i våras ver det nog, fick jag tag på 3 hjul på raken - alla på lördagnätter. sedan åkte jag bort en sväng och ingen orkade väl vara uppe till 1 på natten och vänta på ett hjul så det köptes väl på morgonen och såhär ett halvår senare har det blivit ett dygn av alla minutrar som går mellan release och köp. så vänta ett tag så kommer hjulen säljas på månadgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 vad ska ni ha hjulen till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 samla på eller sälja vidare för ungefär 13 gånger så mycket som det köptes för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jo, Jag har 35 st tror jag det var :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jo, Jag har 35 st tror jag det var :P Du kan sälja dom i fuskamynt forumet för ca 4000 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har bara 3. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag hade tråkigt förut iannan jag slutade så jag GAV bort hjul och FM : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag skulle ha köpt en massa hjul när det här forumet startades. Från det ena till det andra, så tycker jag att inläggsräknaren skulle fungera i alla forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.