Gäst aopr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag har litta' förslag.. vissa spel är inte gratis utan man måste köpa dom i affärerna. Tibia -spelat (25& kul) -gratis Tibia OT- spelar (35% kul) -gratis Runesape -spelat (5% kul) -vet inte om det är gratis eller kostar nåt Soldat -spelat (8% kul)) -gratis Counter Strike: Source -spelar (90% kul)(mitt acount funkar ej (Steam Account) måste köpa detta på internet eller affär + måste ha ett så kallat steam account. Half Life: Death Match -spelar/lite.(55% kul)(mitt account funkar inte (Steam Account) - som sagt så kostar det lite att spela online spel.<.<. mena vadå? kan man inte köpa ett spel för nårra 100-spämm..det e det värt. Jag vet jag har nämt några spel som du nämde ..hoppas det inte gör nåt.. Från en skalla till 100%. har jag get lite INFO hur kul dom är och sånt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ja det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 om någon slutat spela runescape kan jag få den gubben då skriv till min email . så fal [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) Vad är det för gratis online spel som ni spelar eller har spelat? Mina är: Maplestory - spelar ibland Flyff - spelar ibland Graall - spelar ibland Soldat - spelar Counter-strike 2D - spelat Endless - spelar Zelda online - The lost realm - spelar Runescape - spelat R.O.S.E - spelat The Mana World - spelar Dofus - spelar Gun Bound och Rakion - spelar Habbo hotel - spelat Tibia - spelat Harvest moon Online - är inte klart än Knight Online - spelat Seal Online - är inte klart än Mokitown - spelat Coke studios -spelat Shards of War II - spelat Hund parken - spelat Adventure quest - spelat Dekrim - spelat Arenan - spelat Project-entropia - spelar Silkroad Online - spelat Impulse - spelar Det var alla det finns många mer som jag inte kommer på. Skriv gärna era förslag här :) KAn jag få en länk där jag laddar ner soldat? kostar det? Redigerat 4 December 2005 av Seal team 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 e de nån som har nått gratis online spel som e som Adventure Quest (Battleon) å tipsa mig om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Vad är det för gratis online spel som ni spelar eller har spelat? Mina är: Maplestory - spelar ibland Flyff - spelar ibland Graall - spelar ibland Soldat - spelar Counter-strike 2D - spelat Endless - spelar Zelda online - The lost realm - spelar Runescape - spelat R.O.S.E - spelat The Mana World - spelar Dofus - spelar Gun Bound och Rakion - spelar Habbo hotel - spelat Tibia - spelat Harvest moon Online - är inte klart än Knight Online - spelat Seal Online - är inte klart än Mokitown - spelat Coke studios -spelat Shards of War II - spelat Hund parken - spelat Adventure quest - spelat Dekrim - spelat Arenan - spelat Project-entropia - spelar Silkroad Online - spelat Impulse - spelar Det var alla det finns många mer som jag inte kommer på. Skriv gärna era förslag här :) Alla spelen där uppe är gratis och tryck bara på Soldat så kommer du dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Jag har uppdaterat nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Soldat e ganska skoj har kört de ett tag. Men jag har försökt få Zelda Online att funka men när jag ska packa upp filen så blir det nåt fel. Måste testa spela Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Från en skala mellan 100% roligt. Counter-Strike (43% roligt) - måste köpa - steam följer med - spelar Tibia (0% roligt) - gratis - spelat Nukezone.nu (12% roligt) - gratis - spelar runescape.com(0% roligt) - gratis - spelat World Of Warcraft (59% roligt) - måste köpa + kostar 15$$ per månad - spelar Soldat (41% roligt) - gratis - spelat Guild Wars (1% roligt) spelat Redigerat 1 Maj 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton999 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Vad är det för gratis online spel som ni spelar eller har spelat? Mina är: Maplestory - spelar ibland Flyff - spelat Graall - spelar ibland Soldat - spelar Counter-strike 2D - spelat Endless - spelar Zelda online - The lost realm - spelar Runescape - spelat R.O.S.E - spelat The Mana World - spelar Dofus - spelar Gun Bound och Rakion - spelar Habbo hotel - spelat Tibia - spelat Harvest moon Online - är inte klart än Knight Online - spelat Seal Online - är inte klart än Mokitown - spelat Coke studios -spelat Shards of War II - spelat Hund parken - spelat Adventure quest - spelat Dekrim - spelat Arenan - spelat Project-entropia - spelar Silkroad Online - spelat Impulse - spelar Survival Project - spelar O2Jam - spelar Det var alla det finns många mer som jag inte kommer på. Skriv gärna era förslag här :) Men hur kan du spelat R.O.S.E gratis när det kostar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 nej det är gratis... om dom inter har ändrat nu men förut var det iallafall gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 nu så har man bara en 7-days trial.... :( sen så kostar det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.