magnus187 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) har ett virus som heter trojan menfår inte bort det hur ska jag göra jag har telia säker surf Redigerat 3 November 2005 av magnus187 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 först och främst, har du något antivirusprogram och i så fall vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky The Maniac Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jag säger att du har problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 En trojan är inget virus, utan en trojan. En trojan är ett elakt program som gömmer sig i din dator och kanske öppnar portar till datorn så att andra hemskheter kan komma in. Eller så att den kan fjärrstyras. Har man riktig otur så sparar den alla knapptryckningar tex, lösenorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Hur vet du att det är en trojan? Flytta över den till en diskett och slå sönder den vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 LoL, den var rolig ((gör det nåt om jag citerar det till några av mina kompisar med virusdrabbade pc:s?)) och vem är så dum att lita på att inget virus kommer bara för att man har typ Telia ""Säker"" surf. Ingenting är ""säkert"" nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 trojaner behöver inte bara öpna portar och så dom kan göra precis vad som helst ty radera system filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Nej, trojaner öppnar din dator för andra virus... Har du en trojan så är det troligt att du har minst ett virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Oftast fler (många fler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jupp, virussökte min dator idag och hittade 9 virus... Och med min brandvägg så är det inte troligt att dom kommit in av sig själv... Det luktar trojan på lång väg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det är faktiskt väldigt jobbigt med trojan har det själv :( Den har släppt in ett virus som stänger av skärmen hela tiden. Man måste starta om datorn för att skärmen ska gå på igen. jätte jobbigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Vad jag har hört så hjälper det inte ens att formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.