Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 köpte 3 nya spray burkar ida :cool: ....ska ut å spraya nu........asså hemma hos mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 De sprayade just, för ngn vecka sen, ner hela våran skola på utsidan, inte en vägg vart kladdfri, det var lite synd, eftersom det kostade flera hundratusen att ta bort. Skolan ligger ju flera mille back redan. :huh: De hade klotterplank i min ort innan, downtown B), där har jag stått för några tags och en och en annan seriefigur, bara onödigt att klåttra där man egentligen inte får, inte ens grafitti ska tolereras då :P. En mellanstadieskola här i trakterna beställde faktiskt en grafittimakeover på ett fotbollsplank.. Sådeså. (Har vi inte alla drömt om att stå och klottra i en viadukt, med svart munjacka med huvan överdragen, snabbt som f*n slänga tillbaks burkarna i Eastpackväskan och kuta sin väg, hoppa över staket och rabatter? Eller har jag spelat för mkt streetinspirerade dataspel?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 De sprayade just, för ngn vecka sen, ner hela våran skola på utsidan, inte en vägg vart kladdfri, det var lite synd, eftersom det kostade flera hundratusen att ta bort. Skolan ligger ju flera mille back redan. :huh: De hade klotterplank i min ort innan, downtown B), där har jag stått för några tags och en och en annan seriefigur, bara onödigt att klåttra där man egentligen inte får, inte ens grafitti ska tolereras då :P. En mellanstadieskola här i trakterna beställde faktiskt en grafittimakeover på ett fotbollsplank.. Sådeså. (Har vi inte alla drömt om att stå och klottra i en viadukt, med svart munjacka med huvan överdragen, snabbt som f*n slänga tillbaks burkarna i Eastpackväskan och kuta sin väg, hoppa över staket och rabatter? Eller har jag spelat för mkt streetinspirerade dataspel?) Ähh, håller med det sista i parantes.Man blir inspirerad av spel som Tony Hawk där man kan klottra (med grafiti) tills man blir nöjd. Om man nu ska klottra så skall man göra det med snyggt grafiti inte fult och fula ord/svärord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sidacho Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Grafitti är konst, exakt som musikstilen Trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Right on Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Håller på me ett graffiti projekt i mitt garage på en bordskiva :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Graffiti e helt ok men om man bara ska skriva ''bajs text klotter'' e d fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Japp :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det är ganska cool graffiti i motala när man ska gå till idrotsplan i en tunnel där :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 i nyköping så samarbetar komunen med lokala graffiti målare och låtit dom måla typ 6 st "elhus" och även lite gångtunlar och dom håller på fixa pengar till en laglig vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Asså ja tycker inte de e så snyggt när man målar på skolor olagligt (undantag) men ja tycker de ska finnas mer klotter plank så att man kan få måla graffiti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.