Hoppa till innehåll

Slagsmål =/

lundquist

Rekommendera inlägg

hejsan.

Jag har fått ett meil av en jag vet vem de e att jag skulle komma till standes park idag kl 21.00. Då skulle de vara gäng fight. Jag vill inte ha slagsmål.

Han sa att om jag inte komm skulle han istlt ta mig när jag var ensam ngn dag.

Jag har frågat han varför han vill slå mig men han har inte läst meilet än.

Vad tkr ni jag ska göra ? Om man säger så r jag inte världens starkaste person :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan.

Jag har fått ett meil av en jag vet vem de e att jag skulle komma till standes park idag kl 21.00. Då skulle de vara gäng fight. Jag vill inte ha slagsmål.

Vad tkr ni jag ska göra ? Om man säger så r jag inte världens starkaste person  :blink:

Polisanmäla för olaga hot.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan.

Vad tkr ni jag ska göra ? Om man säger så r jag inte världens starkaste person  :blink:

Säg till farsan så får han... slå skitet ur honom

Det är inte mycket du kan göra för du kan bli slagen även om du anmäler.

Du får väl gå med polarna så han int kan ta dig eller nåt sånt.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Bättre fly än illa fäkta.

Anmäl honom för olaga hot,har också blivit hotad av en klasskamrat,men han ångra det jättemycket så han sa det t.o.m till sina föräldrar utan att bli tvingad,han brukar annars vara skitbussig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma sak hände för inte alltför längesen här i byn, då skulle det vara gängslagge nerevid Nya Torg, det var tydligen nån vän till min väns vän ellernåt som var väldigt hotad, (komplicerat), så min vän drog ihop alla oss datanördar och vi gick ner till Nya Torg och bara satt på en bänk, vi var säkert 7-8 stycken som bara satt där och drack cola. Inget hände. :huh:

Det var ju planerat att 50 stygga och aggresiva tonåringar skulle stå och slåss mitt på parkeringen, vi ville ju titta på eller t om vara med. :(!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är bara att dyka upp, du får mer ersätning om dom nitar dig, olaga hot är inget, det avskrivs inom ett år och då har han änu mer orsak att nita dig. så jag säger som så, knalla ditt blir nitad och polisanmäl honom för misshandel så får du ut typ 10 000 för de ;) (och sen får du en blåtira kanske så ser du extra ball ut i skolan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...