Hoppa till innehåll

Anna Lindh


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

Lite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått.

Vad fick mördaren för straff nu igen? Kommer inte ihåg...

 

de är så j*kla sjukt! mellan 18 och 21 år är livstid - för min ödla :angry:

de borde inte finnas dödsstraff men när 18-21 år är livstid fattar man ju själv att något är fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett rattfyllo som kör ihjäl 2 pojkar får 1.5 år. DET är för klent. 10, minst

 

inte för att vara så himla petig men det var en spädbarn och hennes farmor elr nåt sånt som miste sina liv och då e det ganska mycket känslor inblandade så det var inte konstig att många var upprörda över straffet!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är som sagt sjuka straff... han som körde ihjäl dem borde fått dödsstraff, precis som alla andra som dödar

 

eftersom döds straff inte finns så borde han få minst,minst livstid han döda ju fanimig 2 personer eftersom han var full..o att köra när man e full då e det självrisk så... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det spelar ingen roll hur man dödar, det ska straffas ändå... (förrutom i krig) dödsstraff funkar bäst

ja kanske i vissa fall..men nu ska jag ställa en fråga:ifall det var någon annan som skulle bli mördad allstå personen e inte lika känd som anna lindh tror du verkligen att mördaren skulle få samma straff??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lika klent eller? spela roll vem det är, mord ska straffas...

 

ja men det straffas men du kanske inte tycker att det e tillräckligt men vad ska du göra åt de det e ju staten som bestämer o ifall det skulle bli val om dödstraff så tror jag att det skulle bli nej sidan som skulle vinna eftersom många av sveriges befolkning vill inte ha det här men däremot att livstids straff skulle bli längre det vet jag inte det skulle bli jämnt ifall det skulle bli val..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...