Guggo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hur kan man vara emot dödstraff... hade jag vart dödsdömd hade jag tagit det som en man... då hade jag nog förtjänat det Men att NesseN var lite dum, var absolut tvunget att anmälas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 va,pratade du om det här ämnet guggo,isåfall försod jag jag vad du menade.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hur kan man vara emot dödstraff... hade jag vart dödsdömd hade jag tagit det som en man... då hade jag nog förtjänat det Du, du vet inte hur länge jag väntat på en chans att få han varnad... jag missar inte sånt... men tillbaka till ämnet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Mobbning har väl blivit ett brott? xade borde bli insatt på 20 år inkl. tortyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 vad snackar du om? vad har det med detta ämne att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) back to topic xade innan det spårar ur! mihajlo mihajlovic hade väl nått i hjärnan. därför dödade han henne.. Redigerat 10 November 2005 av The Balrog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 kallas skada och ska belönas med dödstraff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Mobbning har väl blivit ett brott? xade borde bli insatt på 20 år inkl. tortyr. mm tror de att mobbing har blivit ett brott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 har jag mobbat eller? <_< snacka om urlöjlig lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Du har sagt att du är lite av en mobbare. Och man kan inte vara lite av en mobbare om man inte mobbat..då blire samma sak som att säga att man e lite av en prickskytt fast aldrig prick skjutit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 jaha, men jag menade här på forumet... <_< tro inte att du vet nåt nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jaha, men jag menade här på forumet... <_< tro inte att du vet nåt nu igen Ursäkta mig. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.