the jedi Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Det fanns nog inte någon speciell anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 har jag mobbat eller? <_< snacka om urlöjlig lag... asso allt som e bra,tycker du att det e dåligt va f*n e du för konstig människa egentligen..??hur kan man säga att mobbing e nåt bra..HUR...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 MEn Xade, du sa att du var lite av en mobbare. Du kan ju inte komma sen å säga ''vad vet du om det''? Du har ju ffs skrivit det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Enligt min psykoanaltytiska analys av Xades karkaträr och bläck plumpar så har jag (Dr. Übertstein) även använt en polygrafgrejsimojs med har dragit slutsatsen att Xade (a.k.a ?????) är spritt språngande übergalen och att ända behandlingen av denna svåra Schizofreni är elshocker via ett ägg. allvarligttalat: Håller med TheBalrog, det har du sagt. Och varför skall inte misshandel vara olagligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hur tror du att det skulle ´vara ifall misshandel skulle vara lagligt..??? då väl folk komma o misshandla dig..o inte minst om gamlingarna,dom skulle jag tycka synd om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 (redigerat) vem var det som skerev så var det xade elr guggo..??? jag blev tvungen att skriva det här inlägget eftersom det blev dubbel inlägg av mitt senaste meddelande i den här debatten..sorry.. Redigerat 12 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hur tror du att det skulle ´vara ifall misshandel skulle vara lagligt..??? då väl folk komma o misshandla dig..o inte minst om gamlingarna,dom skulle jag tycka synd om.. Vad jag menade var att mobbing= Misshandel. Alltså skall det vara olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hur tror du att det skulle ´vara ifall misshandel skulle vara lagligt..??? då väl folk komma o misshandla dig..o inte minst om gamlingarna,dom skulle jag tycka synd om.. aha men isåfall hade du rätt;)..men mobbing behöver inte just vara misshandel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 just därför det inte borde vara olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 just därför det inte borde vara olagligt men varför e du överhuvudtaget för mobbing.???det påverkar bara personen negativt så på vilket sätt e det bra..???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 På ett eller annat sätt är det nästan alltid en form av misshandel, antingen fysik eller psykisk. Att slå ner någon på skolan är inte olagligt. Men att slå ner någon på stan är. Helt sjukt igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 På ett eller annat sätt är det nästan alltid en form av misshandel, antingen fysik eller psykisk. Att slå ner någon på skolan är inte olagligt. Men att slå ner någon på stan är. Helt sjukt igentligen det beror inte på om du misshandlar nån i stan elr skolan misshandel e misshandel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.