Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 skulle du anmäla om någon misshandlade dig ? jo men inte phsykiska saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 skulle du anmäla om någon misshandlade dig ? ok,men jag är övertygad att du skulle bli sårad iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Alla människor är lika mycket värda! Redigerat 20 December 2005 av Xain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Halva Sverige sörjde och sörjer fortfarande Anna Lindh. Gärningsmannen förtjänar inte att få dödstraff, det hjälper inte samhället. Det sjuka är: Halva Sverige sörjer Anna Lindh, men om nån vanlig person skulle dö så sörjer väl inte halva Sverige hon/han? Alla människor är lika mycket värda! helt san,men xade tycker tydligen inte att alla ska vara lika värda... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Det är såklart fler sörjer en känd person som kanske är på TV varje dag, än en annan som man aldrig hört nåt om eller sett.. Det har ingenting med att alla inte är värda lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 för alla är inte lika värda... så idiotiskt idee... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king_nilsson Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Du Man Pratar inte om Varför dödade han anna lindh du e inte så smart för jätte många sörjer för anna lindh Dog! anna lindh är som vilcken död som helst igentligen, det är bara så j*vla pissigt att hon var utrikesminister,därför blir det så mycket snck om henne. hennes död är inte mer än vilcken annans död som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 för alla är inte lika värda... så idiotiskt idee... <_< ha varför e inte alla lika värda..??? :huh: alla har blivit födda på samma sätt,alla är människor,alla har samma rättigheter(somn du tycker e dåligt <_< ),så vart vill du kmma fram till att alla e inte lika värda varför det da..???¨ jag har redan skrivit allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 varför skulle alla vara lika värda... det är inte så... mördare har tex inget värde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 varför skulle alla vara lika värda... det är inte så... mördare har tex inget värde kanske det men dom e iallafall människor...men då skulle du iinte yheller ha nåt värde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 varför inte? jag är emot homosexualitet, jag är inte kommunist... jag tror på gud och har ett bra liv, varför skulle jag inte ha värde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 varför skulle alla vara lika värda... det är inte så... mördare har tex inget värde tjuvar då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.