Gäst data-typen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Vad skulle ni göra om alla människor i hela världen skulle försvinna utom du? Det skulle vara intressant att få veta för mig. Själv vet jag inte riktigt vad jag skulle göra. Kanske ta allt i en affär som jag vill ha. Men Å andra sidan så är det ju jätte ensamt inga kompisar och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Joo det skulle ju bli ensamt, men lite kul också ^^ Skulle ta det jag gillar... Fast då kan man ju inte lira Cs =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hade levt de liv man kan göra en dag o sen tatt sjelvmord ! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Tagit livet av mig. Och förresten, varför skriver du försvinna? Du menar väl dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Blivit förtvivlad och hoppat ner från ett stup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hadde också blivit förtvivlad. Skulle döda mig så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 hade tagit det jag velat ha, o jag sen haft lite skoj sen skulle jag nog ta mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Försvinner djuren också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Han sa människor så -_- Tja,jag kanske skulle ta livet av mig.Annars skulle jag lira tv-spel lite,kela med djur.Och leva lyckligt i alla mina dagar. Fast det är 70% mer chans att jag tar livet av mig,jag skulle sakna mina kompisar,föreldrar osv. Jag vill inte tänka på det :,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Först skulle jag göra precis som jag vill, och sedan ta livet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Om man är tjej: Man kan hoppas att man är gravid, och att barnet blir pojke. Så man kan tillsammans befolka jorden igen. Eller så kan man göra det tillsammans med djur. Man måste tyvärr ha många års tålamod för att se resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Eftersom att jag är nästan beroenda av personer på MSN, Lunarstorm, Hamsterpaj, Forumet o.s.v. Så skulle jag bli ganska förtvivlad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.