Ferrie Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag hade f*n gått ut i varneda affär o checkat läget, tagit nå snabb flygplan o åkt omkring typ o kollat runt o dragit till hollywood o gjort vad jag ville:D Levt livet! Medans man hade haft chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Gått och lagt mig och hoppats att allt var en mardröm :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Spelat singleplayer spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Varför tar alla livet av sig???? ja skulle äta godis som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag skulle inte kunna klara mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Tycker att alla som skulle ta livetav sig inte vet hur man kan njuta av livet ensam! Det finns miljontals olia sätt att njuta av livet utan andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) hahaha..nämn ett sätt att NJUTA av livet.. hahahaha.. :D men jag skulle nog tagit alla spel och sånt som jag ville..men man skulle nog få lite tråkigt efter ett tag..och visst..ta ett snabbt flygplan och flyga runt?. vadå kan du flyga!!?? f*n det visste jag inte..men jag skulle nog ha tagit livet av mig efter några månader eller nåt sånt. fast först så måste man leva livet när man har en chans!! Redigerat 10 November 2005 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag är typ skit ensam ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag skulle aldrig våga ta livet av mig :P men jag hade tatt en moped och prv kört lite och testa köra bil och så men annars blir det rätt tråkigt efter ett tag men man kan ju alltid ta bilen och köra typ till..hollywood japan lol skulle nog ta nogra veckor men annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Kanske skulle Bygga upp en robot och spela lite data och ta alting som jag ville ha i affärer sen så skulle jag ta livet av mig.:( Men mina kompisar Mina Kompisar dom e så snälla ju Skulle va så Ensam.:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 jag vet nog inte, jag skulle nog ta allt jag vill ha och sen spela spel i några månader men sedan ta livet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Kanske skulle Bygga upp en robot och spela lite data och ta alting som jag ville ha i affärer sen så skulle jag ta livet av mig.:( Men mina kompisar Mina Kompisar dom e så snälla ju Skulle va så Ensam.:( Bygga upp en robot. Haha, du har bra fantasi, du.:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.