Slasktratt Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Svettats av nervositet och skrikit högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Tagit reda på om det finns några utomjordingar på någon annan planet. Annars skulle jag nog byggt några robotar som håller mig sällskap. Och så skulle jag bli admin på det här forumet och spammat ner varenda forum, för ingen märker ju något endån, eftersom alla andra är borta. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Tagit reda på om det finns några utomjordingar på någon annan planet. Annars skulle jag nog byggt några robotar som håller mig sällskap. Och så skulle jag bli admin på det här forumet och spammat ner varenda forum, för ingen märker ju något endån, eftersom alla andra är borta. :lol: du har det bästa svaret hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Om man e tjej kan man ju gå till en spermabank :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Hade jag vart den ända personen på jorden hade jag tagit det jag ville ha... Och efter nån dag skulle jag ha...gjort något... Skulle inte kunna leva för mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Sätta på mig en sombrero och springa rakt ut i öknen in i en giftig kaktus och dö. Nä men jag hade gjort som de flesta andra, alltså först gort det jag vile och sen tatt livet av mig (såvida inte ala kom tillbaks efter ett tag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) hmm svår fråga tycker jag ;) Jag tror inte att jag skulle ta livet av mig :blink: jag tror att jag aldrig skulle kuna ta själv mord jag är nog för feg ;) Jag tror att jag typ skulle gå och ta en stor tv & en dvd-spelare & börja titta på massor av filmer (om elen skulle finas kvar). Jag skulle dricka massor av coca cola och äta matt som är färdig lagad, jag skulle nog också börja röka (nu gör jag det bara på fest). Sedan skulle jag gå och ta hem massor av hundar, katter & andra djur för att inte käna mig lika ensam. Jag skulle med andra ord göra det jag käner för :D :blink: Redigerat 8 November 2005 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Skulle springa runt helt naken och skrika som en lite tjej(:wacko:), sen skulle väll jag göra vad jag ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Sedan skulle robotpolisen tagit mig till ett fängelse för att jag hade förstört det här forumet. Men det gör ju ingenting, för jag skulle ha programerat om de. Jag skulle ha byggt en stor parabol och sänt ut radiovågor, så att någon rymdvarelse kunde uppfatta de och komma hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Tja,du värkar mer expert på robotar än mig... Jag tror inte att du kan bygga en sån paraboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Inte robotar heller. Men en parabol är väl inte så svårt att bygga. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Vet inte hur svårt det kan va men jag skulle nog inte klara av det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.