Scones Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Vilken karaktär tycker ni är fräckast? Skriv gärna varför, och i vilken sen den karaktären är fräckast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag tycker legolas är bäst för han är så grym när han zoomar in med ögonen och skjuter med sin pilbåge och att han är en alv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Men i vilken scen tycker du han är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Legolas,för att han fällde en sån där Elefant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Legolas är min favvo.sen håller jag me yoshi,det var grym när han fällde en Olifant.2:a kommer Eoeyn(trordet stavas så)det var grymt när hon högg av huvedet på en sån här Nazgulen flyger på.det var också grymt när hon satt sitt svärd mitt i ansiktet på Nazgulen. Hon heter Éowyn om man ska var exakt.Min favorit är Gollum när han pratar med sig själv i den andra filmen.Min andra favorit är de dödas konung för att hans ansikte är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 aragorn han är grymmast han är inte som legolas han måste mest använda pilbåge han har svärd han är moddigast o coolast 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Själv tycker jag nog Gimli (son av Gloin), för han är en riktig krigare som bar älskar att slåss och döda. :P Men jag tycker att legolas också är bra speccielt i den scenen när han fäller Mumaken, eller när han glidder ner på Uruk Hai skölden i 2:an. Men jag tycker att alla är coola på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 gimli och legolas är grymmast för att dom är skojiga,bra på att kriga och att dom alltid har en tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag tycker Gimli för att han är en kortis och sen så är han en bra krigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Gollum är ju helt klart bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag tycker Gimli för att han är en kortis och sen så är han en bra krigare gimli e ju roligast me sin kommentar efter att legolas har dödat en Mumakil eller när han blir kastad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.