epaaj Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 En MAC är som en PC fast med ett annat system. De är ganska lika om man bortser från att de talar olika språk. MAC och PC har nog ungefär samma pris. Mac och PC är två olika saker. Visst, du har rätt när du säger att PC står för Personal Computer. Men Mac räknas inte in där. Som jag sa så har PC och Mac två olika system. Försök stoppa in en processor avsedd för PC i en Mac. Det där om att Mac har snyggare menyer/skrivbord är skitsnack. Du kan styla om ditt windows med olika färger och lite olika stilar. Kör du Linux kan du ändra på i princip allt. Inget behöver se ut ens i närheten av standarden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 finns även samma möjligheter på mac och smaken är ju som... så ingen kan egentligen avgöra vad som är snyggt och inte. men personligen tycker jag nog att mac är snyggast i standardutförande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 En MAC är som en PC fast med ett annat system. De är ganska lika om man bortser från att de talar olika språk. MAC och PC har nog ungefär samma pris. Det jag menar med det hela är att Macintosh har ett mer effektivt uppbygge av system. Det var ju trots allt Macintosh som började göra dom "mer__avancerade__systemen". När G5:an hade realease var det inte en Windows-dator som var i närheten av G5:an. Min personliga favorit är portabla macar, d v s laptops. Dom ser så smidiga ut att man vill hälla lite lingonsylt över den och slicka av det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Mac kommer jag aldrig att köpa, aldrig att tycka om det. Varför ska man köpa MAC, när man har PC? Det är ju nästa samma sak. PC är mycket kändare och har grymare spel, massa mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Det är din egna åsikt. Vad är godast, Päron eller Äpple? Det är precis samma sak, en smaksak. Men som sagt, Macintosh används mer som en jobbdator än en speldator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag tycker päron(pc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Vilken snubbe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg