Zoxy Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 mm men de låter ju lite :huh: om gud bara fanns där för de går ju itte.....förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) mm men de låter ju lite :huh: om gud bara fanns där för de går ju itte.....förvirrad det e bara så...sen e det upp till dig ifall du tror på det elr inte jag bryr inte mig... Redigerat 16 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Om gud kan skapa miljarder människor, tror du inte han kan skapa sig själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Sluta snacka om "Gud" Jag tror inte på det. Jorden skapades väl av Big bang? Sedan utvecklades apor till människor..? Tillbaks till ämnet. Jag tror inte på utomjordingar, men däremot spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Är väldigt osäker på "rymdvarelser". Men är 99.9% säker på att det finns spöken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 tvärt om för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 rymdvarelser tror jag 99.9% på att dom finns men spöken 0.0% Och föresten så tror jag att om det rymdvarelser så är dom minst 999.999.999 ljus år från oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 hur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 hur vet du det ? Ljusår är ett tids mått inget längdmått Men kära nån. "Ljusår är ett tids mått inget längdmått" Precis tvärt om mot vad man fått lära sig under hela sin livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 När jag var liten trodde jag att man vart osynlig när man dog så då tänkte jag så här då kan jag ta allt lego på barnens hus utom att dom märker något :P var typ 5 år då. Men jag tror att spöken inte finns men aliens kanske finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 tror kanske att rymd varelser finns men i så fall jävligt långt bort från oss.... ( ett ljus år är den tid som de tar för ljuset att färdas på ett år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jag tror bestämt att de finns aliens, ja menar varför skulle vi vara ensama i rymden? Spöken e ja ganska säker på att de oxå finns...... har ingen bra motivering, men ja trodde på spöken när ja var liten..... kan ju va därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.