Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag är nästan 100 % på att andar existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det jobbiga är ju att man inte kan utforska allt det här med tanke på att vi lever. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet.... och varför skulle det bara komma en alien så där? du tror inte dom skickar en sond först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Sant: Min bärbara dator som jag har i mitt rum satte på sig mitt i natten en gång (ihopfälld). Tror inte på späken, andar eller nåt sånt, men mystiska saker händer ibland som det saknas vettig förklaring till. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 det kan ha varit någon strålning som träffade datorn och satte på den. allt har en förklaring, och en naturlig sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 spöken tror jag inte på men jag tror på aliens.. en annan sak jag tror på är att det finns nåt efter livet...livet slutar inte bara sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet.... Och hur i h*lv*te vet du att dem skulle ha nån sond ens?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag tror lugnt på spöken/andar men inte aliens, verkar inte finns så mycket bevis på att det finns aliens :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Aliens? Tror du verkligen intellegent liv i andra solsystem skulle se ut som de Aliens films målar upp i bland annat Independence Day? Om det skulle finnas annat liv i universum lär det vara något helt annat, mer organismliknande liv isåfall. Kan du ge ett argument varför du "lungt tror på spöken/andar". För jag kan inte komma på ett ända argument till varför de skulle finnas. Tror själv inte på något av det, möjligtvis liv i universeum, men är troende och tror att Gud endast skapade vår planet med liv. Spöken m.m. tycker jag enbart låter löjligt, mer barnsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag tror att m det finns nån sorts av "alien" så ser dem knappast ut som i filmer eller nåt, och spöken dem är ju inte några vitan lakan heller. Dem ser isf utt som människor. Men lite genomskinliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet.... ja varför inte? det är ju det första vi gör när vi ska studera himlakroppar på närmare håll. t.ex. månen, mars, venus och titan. jag tror inte utomjordingar offrar ett liv på att undersöka våran planet. dom måste nästan skicka en sond först faö att kolla läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.