Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) Spöken : nja..tror inte det. Utomjordingar: Ja, Tror det. Så kanske dom ser ut :) hehe. Redigerat 18 Januari 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Ordet ''Spöke'' tror jag knappast finns, men det finns andar, då vissa kan tolka det som spöken. Redigerat 20 April 2007 av Dalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag tror inte på spöken och jag hoppas inte att dom finns heller.. Däremot utomjordingar e jag helt säker på att dom finns.. Att vi skulle vara helt ensamma i universum är en absurd tanke.. däremot om utomjordingarna skulle vara helt tekniskt överlägsna oss eller om dom är små encelliga organismer eller nån slags larv eller nått spelar ingen roll.. Men jag vet att det finns liv nån annanstans i universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Spöken tror jag inte på. men däremot tror jag att utomjordingar finns,varför "försvinner" saker i rymden och kommer tillbaka efter nån vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Spöken tror jag inte på. men däremot tror jag att utomjordingar finns,varför "försvinner" saker i rymden och kommer tillbaka efter nån vecka? förklara dig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Jag tror att det finns utomjordingar, men inte spöken/andar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Inte aliens ... ..Men kanske liv i rymden? Man har ju till exempel redan hittat bakterier på Mars, kanske det han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 ja titta på nyheterna idag och dom sa att dom hadde hittat en ny planet som likna jorden och sa att det kanske fanns liv där spöken tror ja nog inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Hörde samma på radion idag, men bara för att det finns en planet som kanske kunde klara liv, betyder det inte att det finns liv där. Tror fortfarande inte på annat liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Det är inte så att det bara finns en planet. De har bara hittat en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 många/några tror att livet fördes hit till jorden med asteorider, är vi utomjordingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Nu är jag inte så väl insatt i just den teorin, men jag tror att det "liv" som kom var olika gaser och andra ämnen, eller möjligtvis aminosyror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.