Hoppa till innehåll

Övernaturilgt

Zoxy

Rekommendera inlägg

men har inte de hittat en fosil på mars, typ spår av något

Jätteskoj..... NOT! men iaf, jag har väldigt svårt att tänka mig en bakterie som skulle kunna leva på ändast värmen, t.ex. växter lever på solljus men dom behöver även vatten och koldioxid för att kunna göra om solljuset till socker som i sin tur blir energi. men en bakterie som direkt kan uppta energi direkt ur värme.....njeeee...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men iaf, Som jag sa i tidigare inlägg... Det finns ju ämnen som vi inte har en närmaste aning om på våran stjärna. Skulle inte det kunna vara varelsen's "liv ämne", alltså ett ämne som den lever med så som vi har syre o.s.v.

[Edit] Ändrade luft till syre, ser ut som jag är värsta amatören annars (som jag visserligen är men..)

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan inte säga imot dig att det inte skulle vara möjligt för jag kan inte naturlagarna inom detta område. dessutom är det inget fel att säga att vi lever tackvare luften eftersom syret ändast är en del i den gas vi behöver, hade det inte funnits så mycket kväve i luften så hadde vi frätits sönder, och klodioxiden behövs för att våra blodkärl inte ska dra ihop sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Jag tror stort på Övernaturligt och liv i rymden. Men inte att dom skulle se ut som dom där med smala kroppar och stort huvud (Som i Stargate SG-1's "Asgards"). En helt fantastisk sida för Alien , UFO foton.. Det står även om dom är fake eller inte.. Men man kan ändå inte veta helt säkert även om det står "100% Authentic" på sidan. http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kabby

Jag tror stort på Övernaturligt och liv i rymden. Men inte att dom skulle se ut som dom där med smala kroppar och stort huvud (Som i Stargate SG-1's "Asgards"). En helt fantastisk sida för Alien , UFO foton.. Det står även om dom är fake eller inte.. Men man kan ändå inte veta helt säkert även om det står "100% Authentic" på sidan. http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm

Argh. Den där bakgrunden ger mig huvudvärk =(

Men angående bilderna... tja... vissa ser faktiskt inte så fejk ut... Vem vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, man kan ju undra lite varför alla såna bilder är suddiga. Anledningen att det då blir lättare att dölja förfalskning är ju utesluten, för förfalskning är ju fusk. Ju. Alla måste helt enkelt varit dåliga med kameran.

Och sen mitt bidrag till konversationen längre upp där en jaevla massa folk citerade varandra är: *trumvirvel* Varför måste allt liv gå ut på precis det som vi har här? Varför skulle allt liv vara just något fast material som syns och lever. Tänk vad mycket energi som finns på solen i form av värme, och om något skulle kunna ta vara på det och inte dö. Enligt mig definierar vi människor liv som något just vi kan uppfatta, med till exempel syn eller känsel, men liv skulle kunna vara något som vi inte kan veta att det finns där. Något vi inte ens kan förstå. Så visst skulle det kunna leva saker på solen, bara inte av den form vi har här. *trumvirvel slut + cymbal*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Visst kan det finnas antimateriella, energibaserade livsformer om det är det du menar. Ljus kan hålla information så deras "hjärna" kanske är dem själva. Flygande hjärnor i energiform, trevlig syn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Det har blivit offtopic nu.. Det ska handla om Övernaturliga saker som t.ex. poltergeist fenomen , andar etc.. Och inte om liv i rymden? Aliens är inte övernaturligt..

Redigerat av Destiny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...