Dave37 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 men har inte de hittat en fosil på mars, typ spår av något Jätteskoj..... NOT! men iaf, jag har väldigt svårt att tänka mig en bakterie som skulle kunna leva på ändast värmen, t.ex. växter lever på solljus men dom behöver även vatten och koldioxid för att kunna göra om solljuset till socker som i sin tur blir energi. men en bakterie som direkt kan uppta energi direkt ur värme.....njeeee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) men har inte de hittat en fosil på mars, typ spår av något Men iaf, Som jag sa i tidigare inlägg... Det finns ju ämnen som vi inte har en närmaste aning om på våran stjärna. Skulle inte det kunna vara varelsen's "liv ämne", alltså ett ämne som den lever med så som vi har syre o.s.v. [Edit] Ändrade luft till syre, ser ut som jag är värsta amatören annars (som jag visserligen är men..) Redigerat 12 Juni 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 tror inte nått kan leva på solen, det är skit varmt och jag tvivlar på att det finns en varelse där som är gjord av ren eld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 men har inte de hittat en fosil på mars, typ spår av något jag kan inte säga imot dig att det inte skulle vara möjligt för jag kan inte naturlagarna inom detta område. dessutom är det inget fel att säga att vi lever tackvare luften eftersom syret ändast är en del i den gas vi behöver, hade det inte funnits så mycket kväve i luften så hadde vi frätits sönder, och klodioxiden behövs för att våra blodkärl inte ska dra ihop sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 1:ja 2:ja :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 vet inte om något. tror inte på nogot spec. men det kanske finns utomjordingar. Men inte små gröna män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag tror stort på Övernaturligt och liv i rymden. Men inte att dom skulle se ut som dom där med smala kroppar och stort huvud (Som i Stargate SG-1's "Asgards"). En helt fantastisk sida för Alien , UFO foton.. Det står även om dom är fake eller inte.. Men man kan ändå inte veta helt säkert även om det står "100% Authentic" på sidan. http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag tror stort på Övernaturligt och liv i rymden. Men inte att dom skulle se ut som dom där med smala kroppar och stort huvud (Som i Stargate SG-1's "Asgards"). En helt fantastisk sida för Alien , UFO foton.. Det står även om dom är fake eller inte.. Men man kan ändå inte veta helt säkert även om det står "100% Authentic" på sidan. http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm Argh. Den där bakgrunden ger mig huvudvärk =(Men angående bilderna... tja... vissa ser faktiskt inte så fejk ut... Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Hmm, man kan ju undra lite varför alla såna bilder är suddiga. Anledningen att det då blir lättare att dölja förfalskning är ju utesluten, för förfalskning är ju fusk. Ju. Alla måste helt enkelt varit dåliga med kameran. Och sen mitt bidrag till konversationen längre upp där en jaevla massa folk citerade varandra är: *trumvirvel* Varför måste allt liv gå ut på precis det som vi har här? Varför skulle allt liv vara just något fast material som syns och lever. Tänk vad mycket energi som finns på solen i form av värme, och om något skulle kunna ta vara på det och inte dö. Enligt mig definierar vi människor liv som något just vi kan uppfatta, med till exempel syn eller känsel, men liv skulle kunna vara något som vi inte kan veta att det finns där. Något vi inte ens kan förstå. Så visst skulle det kunna leva saker på solen, bara inte av den form vi har här. *trumvirvel slut + cymbal* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Visst kan det finnas antimateriella, energibaserade livsformer om det är det du menar. Ljus kan hålla information så deras "hjärna" kanske är dem själva. Flygande hjärnor i energiform, trevlig syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Det har blivit offtopic nu.. Det ska handla om Övernaturliga saker som t.ex. poltergeist fenomen , andar etc.. Och inte om liv i rymden? Aliens är inte övernaturligt.. Redigerat 20 Juni 2007 av Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det har blivit offtopic nu.. Det ska handla om Övernaturliga saker som t.ex. poltergeist fenomen , andar etc.. Och inte om liv i rymden? Aliens är inte övernaturligt.. Enligt många är dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.