fimpen Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 *BUMP* :P Sista april eller vad det är på majbrasudagen, :P var jag hos en kompis och vi skulle skjuta en sån där som skjuter typ 8 kulor i grönt och rött... I allafall dum som jag var satte jag bara ner den i lite grus så efter 3 skott ramlade den och ica ligger ca 15 meter i från det stället. Den började skjuta mot ica och där höll dom på med att bygga ut så dom hadde bara några plankor och nått slags bommuls aktigt skydd på taket.. Iaf träffade dom sista 4 kulorna en kontainer (<---Stavning?) och inget hände förrns det slutade skjuta.. Då kom det en j*vla gubbjävel som sa att han tänkkte polisanmäla oss för han bodde brevid min kompis och vet vem han är.. Vi var ute i typ 3 timmar efter för vi var så j*vla rädd att han skulle komma igen eller polisanmäla oss... (Vilket inte hände) Visade sig att han jobbar på ica då och då. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 ja gör inte såna bus som ni för jag är bara 10 år men för var jag med min kompis i en källare i skolan och där fanns det toaleter så jag tog toapapper i toaleten så det blev prop fullt och toapapper i hela kälaren det är är inte så bra bus men jag kastade ett sud på en frökens rygg rätt så hårt men hon märkte ingeting och så gjorde min kompis samma sak fast på huvudet och har jag gjort mer bus som jag inte orkar skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det var nog när jag var sur på en skit sur gubbe hemma hos min kompis så vi la ner sniglar i hans brevlåda. Sen nästa dag hadde sniglagra käkat upp halva hans post . Sen fick jag springa. :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har inga kompisar som bor nära mig så kan inte göra något sådana saker. Och det är definitivt inte kul och göra sånt ensam. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag gör inte såna bus. (: Kanske ibland, när man flummar loss ... Mest vandalisering. (a) Thrashing, Graffiti, Bombing.. Allt ingår ju i Graffiti.. Så JA! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kasta ägg på folk som tvättar bilen ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 det var nog när jag var sur på en skit sur gubbe hemma hos min kompis så vi la ner sniglar i hans brevlåda. Sen nästa dag hadde sniglagra käkat upp halva hans post . Sen fick jag springa. :lol: :lol: :lol: Sniglar äter inte papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 ok jag har nu läst igenom denna tråd (halva iallafall) men undrar nu om det är nån som har nått bra tips på nått roiligt men kan göra mot folk, asså inte så de böjar jaga en eller gråta elelr förstöra utan typ låtsas vara från postkådlotteriet och säga att det har vunnit 4kr och fråga vad de ska göa med vinnsten osv. För när jag har köpt min videokamera så ska jag och några polare (5-6st) gör en rolig film med sånt, alla är 15 år förutom 1 som bara e 12 år och han e ca 150 cm läng och vi andra e 180 (jag över 195) så det kan man ju göra nått kul av. och han gör nästan vadsomhelst bara man filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 ok, tar tystnaden som ni har fått ur er allt och inte har så bra humor utan eran humor går ut på att förstöra och äckla er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Slangbella + En Sten kan ställa till rätt så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Vet inte om man kan kalla det för bus, men iaf: Jag och en kompis stack till vår gamla skola där dem håller på att bygga ut matsalen, klättrade in i byggnadsområdet och undersökte stället. Sen stack vi upp på taket och softade ett tag. =) Och När vi skulle hem lämnade vi 1,50 kr på en platta som betalning. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 en gång så var jag och min kompis i en buske och sköt med en vattenpistol på en kille med moppe han stanade vi blev as skraja min kompis grinna nästan haha fast vi åkte inte fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.