Hoppa till innehåll

Vad Är Eran Favoritbus ?

andennn

Rekommendera inlägg

*BUMP* :P

Sista april eller vad det är på majbrasudagen, :P var jag hos en kompis och vi skulle skjuta en sån där som skjuter typ 8 kulor i grönt och rött... I allafall dum som jag var satte jag bara ner den i lite grus så efter 3 skott ramlade den och ica ligger ca 15 meter i från det stället. Den började skjuta mot ica och där höll dom på med att bygga ut så dom hadde bara några plankor och nått slags bommuls aktigt skydd på taket..

Iaf träffade dom sista 4 kulorna en kontainer (<---Stavning?) och inget hände förrns det slutade skjuta..

Då kom det en j*vla gubbjävel som sa att han tänkkte polisanmäla oss för han bodde brevid min kompis och vet vem han är..

Vi var ute i typ 3 timmar efter för vi var så j*vla rädd att han skulle komma igen eller polisanmäla oss... (Vilket inte hände)

Visade sig att han jobbar på ica då och då. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja gör inte såna bus som ni för jag är bara 10 år men för var jag med min kompis i en källare i skolan och där fanns det toaleter så jag tog toapapper i toaleten så det blev prop fullt och toapapper i hela kälaren det är är inte så bra bus men jag kastade ett sud på en frökens rygg rätt så hårt men hon märkte ingeting och så gjorde min kompis samma sak fast på huvudet och har jag gjort mer bus som jag inte orkar skriva

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var nog när jag var sur på en skit sur gubbe hemma hos min kompis

så vi la ner sniglar i hans brevlåda.

Sen nästa dag hadde sniglagra käkat upp halva hans post .

Sen fick jag springa.

:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var nog när jag var sur på en skit sur gubbe hemma hos min kompis

så vi la ner sniglar i hans brevlåda.

Sen nästa dag hadde sniglagra käkat upp halva hans post .

Sen fick jag springa.

:lol: :lol: :lol:

Sniglar äter inte papper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag har nu läst igenom denna tråd (halva iallafall) men undrar nu om det är nån som har nått bra tips på nått roiligt men kan göra mot folk, asså inte så de böjar jaga en eller gråta elelr förstöra utan typ låtsas vara från postkådlotteriet och säga att det har vunnit 4kr och fråga vad de ska göa med vinnsten osv. För när jag har köpt min videokamera så ska jag och några polare (5-6st) gör en rolig film med sånt, alla är 15 år förutom 1 som bara e 12 år och han e ca 150 cm läng och vi andra e 180 (jag över 195) så det kan man ju göra nått kul av. och han gör nästan vadsomhelst bara man filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om man kan kalla det för bus, men iaf:

Jag och en kompis stack till vår gamla skola där dem håller på att bygga ut matsalen, klättrade in i byggnadsområdet och undersökte stället. Sen stack vi upp på taket och softade ett tag. =) Och När vi skulle hem lämnade vi 1,50 kr på en platta som betalning. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...