unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Enkligen förstår jag vadMacintosh ÄR :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Mac verkar ha så lite möjligheter. Liksom spela in egna låtar kan man ju göra på vilken data som helst, bara man har rätt utrustning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Mac verkar ha så lite möjligheter. Liksom spela in egna låtar kan man ju göra på vilken data som helst, bara man har rätt utrustning. Men Macintosh har den rätta utrustningen,därför går det lättare och bättre,men man kan väl gå in i internet i Macintosh,eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 absolut, du kan göra allt du kan göra på en pc, fast oftast är utbudet av program, spel mm mycket mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Det är en PC :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Rock Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Nej macintosh är en slags dator....iallafall ingen PC tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 PC = Personal Computer, har jag för mig :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Men vissa spel går ju inte på mac, och vissa mac spel går inte på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 varfor finns mac??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Därför att den äger PC i allt som har med media att göra! Det är ju ingen spel data precis! '-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Mac är en dator precis som Pc den enda skilnaden är att det är ett annat företag som har gjort den. Mac kom före Pc, och musen ser lite annorlunda den har ingen höger knapp utan man måste hålla ner den knappen som finns och trycka på ctrl, men man kan också använda musen som hör till Pc det funkar med. De flesta mac pogrammen går på pc med för dom är omgjorda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 PC äger sönder mac!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg