Alager Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Stackars Jens, Piteås ljuvliga mespropp. Mobbad av juryn, hatad av Daniel Breitholtz, hånad av kvällspressens nöjeskrönikörer. Det är en sådan kille man unnar revansch. Flintskallen Breitholtz jobbar allt vad han orkar för att slippa ge ut en skiva med Mes-Jens. För varje vecka som går utan att Jens röstas bort blir Breitholtz allt svettigare. Sony BMG har trots allt förbundit sig att ge ut en skiva med vinnaren. Fatta paniken om Jens vinner. Flintskallen Breitholtz får sparken samma dag! TÄNK om det gick att arrangera Sveriges största tv-kupp där ALLA röstade på Jens så att Piteås i särklass mesigaste kareokekung (snäll verkar han vara, men så släpigt trist att man baxnar) gick och vann hela skräpet. Vilken härlig tragedi för Sony BMG och Daniel Breitholtz! Min uppmaning till alla skadeglada lustigkurrar: Sprid budskapet. Rösta på Jens! Fyra veckor kvar. Det kostar fem kronor per vecka att rösta. En tjuga totalt. Det kan ni väl avvara när syftet är så ädelt som att skapa tv-historia. Fredagar klockan 20.00. ***RÖSTA PÅ JENS!*** Tillsammans kan vi skapa tv-historia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Klart man ska jäv*as, lite med breitholz(stava) Ska rösta, även om han suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) de som vill kan ju ta chansen att hämnas på Sony BMG för alla deras kopieringsskydd med spionprogram och alla andra datorförstörande skydd de proppar in i sina cdskivor. http://www.idg.se/ArticlePages/200511/15/2...939_NOK.dbp.asp http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,730056,00.html Redigerat 15 November 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag tycker vi gör så här istället, INGEN röstar på nån, och för hoppningsvis lägger dem ner skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alager Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag tycker vi gör så här istället, INGEN röstar på nån, och för hoppningsvis lägger dem ner skiten. Den idén var riktigt dålig... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Håller med, lägg ner idol... ska aldrig rösta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag kan ringa in typ 20 röster per gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Känns som denna text börjar spridas på alla Sveriges forum.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Om jag ska vara ärlig så kollar jag inte på idol. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! i tanke på hur dumma de andra var så blir nog inte rädda jens bra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.