Avregistrerad Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Ajja, Ni som röstade för att ha han kvar misslyckades. Han åkte ut ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Haha vilken scam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Skriv på! http://visasiffrorna.protesteramera.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Har skrivit på som:Darin Zanyar från Vällingby! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 det kanske inte ens är Han som åkte för att TV 4 har anklagats för att dom hade någon röst kupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 men faan atta han skulle åka ut! 35 SPÄNN ÅT HELVETTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Huh jag var inne på chatten när jens åkte ut, KAOS blev det 10medelanden i sekunden och över 1100pers var där inne!!!!! btw http://expressen.se/index.jsp?a=472855 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 H4xx0R: Haha jag med, vilken j*vla panik det blev där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Alager: Nu har Jens åkt ut från "Idol". Han blev mobbad av Juryn. Han påstod att han hade blivit hackkyckling. Vilket egentligen stämde. Jag tyckte snyd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag tycker också Rösta på ingen så lägger dom ner Idol, Fcz äger det, och dom kan spela The Simpsons istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnnoyingMonkey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Haha, jag fattar inte hur Jens kunde komma bland finalisterna (om det var 10 lr 12 minns jag inte). Han var inte bra, tycker jag. Jonah var bäst, sedan Sebbe och sedan vet jag inte. Kanske Agnes då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.