Champion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag tycker det framstod rätt klart i mitt första inlägg. Problemet är att det inte är tillräckligt aktivt, att vi inte har tillräckligt många medlemmar och att det inte är populärt nog. Vad man kan göra är ju att göra om, testa någon nytt. Kanske ny design, nytt system eller dylikt. Mycket hänger på admin, men ni moderatorer kan kanske också göra något. Ni är med och styr här, då borde ni också ha lite ansvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Kan ju bara upplysa om att moderators förslag väger så mycket tyngre än en medlems.. Det är Micke som gör förändringarna i det långa loppet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jo, jag kan tänka mig det. Men vad är sidan utan medlemmar? Forumet bygger på medlemmar, och medlemmar finns det inte tillräckligt av. Dessutom är ju detta forum delvis till för förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jo absolut, men det är inte så enkelt att bara byta design eller göra om sidan helt.. Det krävs nog en del tid och micke kanske inte vill lägga ner fem timmar om dagen för att uppdatera sin sida som han knappt tjänar någonting på.. Om han ens tjänar något på att ha sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Men tänk så här, det kanske är värt det. Visst det är mycket jobb, men om han lyckas, vilket han nog gör, så kommer sidan bli mer populär. Är sidan populär så vill mer personer satsa på den. Det innebär att fler personer väljer att bli VIP. Då tjänar admin pengar istället. Annars kanske admin kan anlita någon som kan hjälpa honom. En hjälp moderator eller något i den stilen. För som det ser ut nu, så duger detta inte. Jag hatar att vara negativ, men jag är rädd för att detta är den dystra sanningen. Tänk bara på hur många som har slutat. Det blir inge kul, tänk om fuska skulle behöva läggas ner. Med andra ord så krävs det uppoffringar från crewets sida för att det ska bli så trevligt som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Finns redan flertalet hjälp moderatorer och sidan har växt över serverns kapacitet därav strulet med servern. Så sidan går definitivt upp. När det gäller kvalite så är det alltid svårt och säga hur det ligger till med det men på fusk/recensioner så har hårdare krav införts. Sedan så är alltid anmälningar bra för att höja kvalite på samtliga saker. Ser ni fel så anmäl så fixas detta till, likaså regelbrott i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Men om man tar bort inaktiva medlemmar då. Kanske alla som inte vart inne på ett år eller så. Då borde det inte lagga så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Grejen är den att väldigt många använder sin användare för annat än forumet. T.ex. finns det användare som har skrivit över 100 kommentarer utan att ens logga in på forumet... Sedan så finns det de användare som återvänder efter ett halvår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Men tänk om man har tagit "paus" från fuska.se? Ifall man tar bort deras konto,då blir det sorgligt för dem. Men ifall detta har hänt kan man inte mejla dig eller någon moderator för att få tillbaks konton? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Om ett konto tas bort så raderas det helt. Inget blir kvar. Så man kan inte bara ta tillbaka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Då vart det värre. Men vad ska man göra? Bara jag som ser problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Va dåligt! Jag har ett förslag:Ifall en användare inte har loggat in i ungefär 6 månader då kan Admin eller moderatorerna skicka ett e-post till användarens konto och skriva så här,(t.ex):Ditt konto raderas inom 7 dagar. Anledning:Du har varit inte varit aktiv dem senaste 6 månaderna. Ifall du vill ha kvar ditt konto,se till att logga in och mejla till Admin eller någon Moderator och förklara. Fuska.se\\ Bara ett förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg