Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

Jag har en ide som skulle göra mig och kanske några fler litte gladare. Gratis fuska vip i en vecka. Det skulle göra så att jag skulle gilla sidan mer. Ändå är jag ine 5 gånger om dan.

 

Vi har redan haft Fuska VIP i 3 dagar,GRATIS,vad tror du att Admin tjänar på det?

Jo,INGENTING!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Darwin2: Det skulle inte funka på denna sida.

 

Admin: Det är ju inte bra om moderatorer inte är aktiva, då är de ju inte bra moderatorer.

 

Rätt,det ger inte bra bild av Fuska.se,ifall dem näst viktigaste medlemarna inte är aktiva.

Har faktiskt 2 frågor:

 

1.Är Admin Michael Crona,alltså han som har en pingvin som avatar?

2.Ifall Admin,han som har en pingvin som avatar,har medlems nummer 2,vem är nummer 1 då?

Skulle vara tacksam för svar på dessa frågor.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Darwin2: Det skulle inte funka på denna sida.

 

Admin: Det är ju inte bra om moderatorer inte är aktiva, då är de ju inte bra moderatorer.

 

1. Ja, han är Michael Crona.

2. Den första var en "bot".

Redigerat av Xain
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tänkt på att sluta också,fast det är 10% att jag kommer sticka.Men jag känner att det kommer bli värre sen.

 

Och sidan ökar på för varje dag. Sedan du skapade tråden så har det ökat en bra bit. Se bara på antalet användare samtidigt på forumet ;) Skall något ske så måste realistiska förslag fram.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tykte iden med avtar och bigrafade bilder var bra. Jag undrar om det går att göra biografade bilder fast utan bilder. Att man klickar på något och det kommer ljud. Eller om vi gör en biografad bild ,om man klickar på den kommer ljud.

Det kanske inte var några toppen förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...