Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

Som sagt.. En ny server behövs verkligen numera men utan pengar så är det inte så lätt precis. Servrar är inte billiga...

 

Kanske man kan sänka priserna på olika tjänster. Typ att man kan köpa valfri mängd FM för motsvarande priser eller en valfri tid som FuskaVIP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså hur kan göra så på ett offientligt forum? Förklara för mig!

Aktiva medlemar skulle sjunka dramatiskt och fuska.se förstör ju bara för sig själv,som sagt det luktar lite diskrimering av det här!

Och plus fuska.se vill ju ha aktiva medlemar,tror inte att det här kommer att göra saken bättre utan mycket värre.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är ingen diskriminering. Bara vetenskaplig fakta. De yngre bör inte vara lika duktiga på att skriva. Dessutom är det inget illa sagt om någon person, eller att de yngre är dåliga människor. Inte heller har jag sagt att man ska förbjuda dem. Men kanske på något sätt fixa det .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,men jag tror inte att förbjuda -13 här i forumet ett bra sätt att fixa det!

 

Men jag har inte påstått det. Jag har sagt att man kanske kan lösa det på något sätt, men inte förbjuda någon.

 

Är det bara jag som ser dålig svenska som ett stort problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vågar inte tipsa mina vänner som är irl eftersom dem kommer bara skapa trådar t.ex, hej, vad gör ni ??

 

Dem frågar hela tiden hur man blir medlem för att dem är så newbie...

Så säger jag, ni kommer bara skriva hej, osv och spamma hela forumet. Bara en av mina kompisar lita jag på, pitroliiito.

 

Dessutom så har fuska.se inte startats fören den andra fusk sidan som inte får nämnas !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...