Fusion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 (redigerat) snälla moderatorer,lås inte detta ämne tills jag har fått svar..snälla.. varför händer det att avataren inte syns utan bara ett x och ingen bild..?? vad kan det vara för orsak,och hur kan man fixa det??? Redigerat 17 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Sidan du länkar från kanske ligger nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Sidan du länkar från kanske ligger nere? Vad menar du??Ifall det är som jag tror du menar,kan du flytta ämnet då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Det 'r nog att den sidan e nere eller så att din bild e för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Det 'r nog att den sidan e nere eller så att din bild e för stor men några gånger så syns den och sen går den bara bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 den syns ju :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Sidan du länkar från kanske ligger nere? Sidan?Man kan bara ladda upp från sin egen dator, ingen annanstans, iallafall på min kontrollpanel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Kalle4709: Vad 21 menar är att han kanske fann en bild på Google.se eller en annan sida. Men felet kan nog vara din webläsare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 den syns ju :wacko: Men läste du inte på min senaste inlägg?Jag skrev ju att några gånger så syns den pch några gånger blir den som din. Jag fick uppdatera den igen för att den skulle synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 en orsak kan vara om du har en reklamblockare som ska ta bort webbannonser automatiskt... fast då borde den inte synas alls, inte synas ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Popup blockaren visar bilder, fast inte popup fönster, det kommer en fråga om man vill tillåta den när man tryckt på det man vill öppna. Fast din webbläsare är kanske lite knasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Popup blockaren visar bilder, fast inte popup fönster, det kommer en fråga om man vill tillåta den när man tryckt på det man vill öppna. Fast din webbläsare är kanske lite knasig. Han snackar om reklamblockare inte pop-up blockare (om jag förståt rätt). Och reklam kan lika gärna vara i bilder som pop-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.