KazeN Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ) Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag har ett på 1026 block och kan spela utan att sånt händer...det kanske inte är ordentligt insatt eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Fråga Kannibalgäddan. Han kan en del om gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ) Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett? efter varje spel du spelar går blocks bort, det kanske finns 50 blocks på ditt minneskort men du har använt 40 blocks, då finns det 10 blocks kvar, och det krävs 27 blocks för att spela zelda collectors edition, så du måste köpa ett minneskort med mer blocks eller ta bort spel ifrån ditt minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 d beror på hur många blocks du har, jag har 59 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag har ett 59 och ett 1026...det köpte jag till Fifa 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur vet man hur många blocks man har och har kvar?! var kan man kolla det när man ska "manage memory card"? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luigi_rockar Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 om du startar gamecubet utan att ha i något spel så kan du gå in och kolla hur mycket block du har kvar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 eller om man har en skiva i och håller in a innan gc märket kommer fram!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 testa att ta ut och sätta in det igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 d hjälper nog inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ) Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett? det kan man väl l ha men spelen kan vara rätt STORA :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg