Hoppa till innehåll

Gc: Minneskort?


KazeN
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ)

Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ)

Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett?

efter varje spel du spelar går blocks bort, det kanske finns 50 blocks på ditt minneskort men du har använt 40 blocks, då finns det 10 blocks kvar, och det krävs 27 blocks för att spela zelda collectors edition, så du måste köpa ett minneskort med mer blocks eller ta bort spel ifrån ditt minneskort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ)

Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett?

 

det kan man väl l ha men spelen kan vara rätt STORA :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...