d1g1t4l Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Inte för att jag gillar digimon men vilken/-a digimon är faoriten? Min är BlackMetalGarurumon (DRA 2) Impmon (Digimon rumble arena 1) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Inte för att jag gillar digimon men vilken/-a digimon är faoriten? Min är BlackMetalGarurumon (DRA 2) Impmon (Digimon rumble arena 1) :bah: jag har spelat digimon rumble arena 1 och det var rätt så kul men, jag är inte så säker på 2:an. Är den bra, jag kanske köper den! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 PÅ 2:an kan man utvecklas två gånger istället för en och så är det många nya digimon typ 4 nya bossar. Det är skitkul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Biomon ( öhh kan ej stava den xD .. ) från rumble arena 2 och ... Renamon från rumble arena 1 ( har aldrig förlorat med den xD ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag gillar Gomamon. Fast jag spelar inte så mycket med honom (när jag spelar, det är inte så ofta), för att alla blir arga på mig då eftersom jag bara vinner. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 malomyotismon om den finns där (har alldrig spelat digimon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jo jag tror han finns där. Jag inte 100 % på namnen men jag tror att han finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hur många Digimon finns det i Digimon rumble arena 2 har spelat 1:an och där är min favorit Beelzemon :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 mina favoriter är blackWarGreymon Å på digimon ruble arena 1 är det han bossen med svärdet å han kan göra den jätte tornadon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg