Gäst Soffan Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jocke: En riktig bondagård då eller? :P Jag har haft ett par husdjur men som jag är så förtjänar jag ingen. Senast så hade vi vår Hund Ludde men vi var tvungen att avlida honom pågrund att vi inte orkade ha kvar honom. Jag ångrar det djupt att vi avlivade honom istället för att ge bort honom till en annan familj. Men ingen av dem vi kände ville ha en hund. Men att skaffa husdjur igen blir då jag kommit in i vuxenlivet. Annars klassificeras min syster som ett husdjur för tillfället. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag Hade En Hund vid namn:Kyle Men Han Sprang Blev Biten Av en annan hund och fick nån skada så han Dog Han va Jätte Liten :( :( Stakars Kyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 har inga hudjur men ja vill ha hund nån mer som vill ha hund? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 du får nog hund in the future johan! tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Hemma, har vi 6 stycken katter, och förr hade vi 6 hönor, och 2 kaniner. Min mormor och morfar har typ 12 katter Jag har bara en ödla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jocke: En riktig bondagård då eller? :P Jag har haft ett par husdjur men som jag är så förtjänar jag ingen. Senast så hade vi vår Hund Ludde men vi var tvungen att avlida honom pågrund att vi inte orkade ha kvar honom. Jag ångrar det djupt att vi avlivade honom istället för att ge bort honom till en annan familj. Men ingen av dem vi kände ville ha en hund. Men att skaffa husdjur igen blir då jag kommit in i vuxenlivet. Annars klassificeras min syster som ett husdjur för tillfället. ^^ hehe bondagård.... hahaha vi har en hund 3 katter en undelat 4 kaniner åsså ett antal råttor (dammråttor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 älskar hundar..dom e så gosiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 husdjur:hund och för många katter djur:^och 2 hästar(vi hade hönor innan men på grund av att man skulle ha de inne vid larmet om fågelinfluesna så sköt vi dom.vi kunde inte ha dom inne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag har en hund och 3 degusar (typ små råttor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 HUND HUND HUND HUND HUND!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Ja, hundar är fina djur. Men vissa raser skulle jag inte ens tänka en tanke på att skaffa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag har 1 katt (rulle) och 1 ödla (vilma) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.