BornInBarcelona Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 jag har sätt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Sett den och tycker den är faktiskt ganska bra. Jämfört med Episod 1 & 2 vilka var skit filmer. Trots att man redan vet vad som kommer att hända i filmen, eller i alla fall de som har sett de äldre filmerna, så får man en nostalgi känsla då man ser filmen. Det är i alla fall en film som man verkligen få se Anakin få sådana känslor som Jedis inte borde ha. Fruktan mot Jedi Rådet, Även sedan hatet mot Rådet och sedan Lidandet utav sin älskade Padmé. En bra skildring historia dock lite smått tråkig att man redan vet vad som kommer hända i handlingen. Men man får veta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 De två borttagna scenerna som inte är med är när Anakin dödar Shaak ti och när yoda kamuflerar sig på kashyyk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 min kompis vann billjeter så bjöd han mig på premiären :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag såg filmen här om dagen och jag ger den inte så höga betyg. Star Wars var bättre förr om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 4 Maxweels av 5 från mig. Den har så bra specialeffekter,och krigen är så jäkla kul.Skit coola fighter och fantasifullt.Det ända dåliga är ju att man redan vet vad som kommer hända.Synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 De två borttagna scenerna som inte är med är när Anakin dödar Shaak ti och när yoda kamuflerar sig på kashyyk! Men roligt att läsa om man inte har sett den... Jag såg den på en smygpremiär ;) D.v.s. Den 17:e Maj (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Det kan ju vara intressant om man har sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 inte för mig. Tänk på att det snart är julafton och några som läser det kanske får filmen i julklapp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Japp, jag har set filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag har sett den den är hur grym som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamemaster_link Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 såg den före premiären. den var grym. har ni sett alla star wars filmerna? jag har sett alla (1-6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.