Hoppa till innehåll

För Dyrt?!

HackerMattsson

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bilar och kläder går inte att jämföra på det sättet. En bil för 100 000 är oftast bättre än en för 10 000. Bilar blir bättre, snabbare, starkare och för hoppningsvis bensinsnålare.

Tröjor som kostar 200-300kr och tröjor som kostar 800-1000kr är inte mycket olika, mer än trycket.

Det är fritt att välja vilka kläder man vill köpa men jag tycker att det låter bäst att köpa tre tröjor för 800kr än en tröja för 800kr.

Kvalitén är inte alltid bättre på dyra saker. De billiga kan vara bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man tur så kan man också göra fynder.

Ifall tröjan är snygg men kavlitén skit och priset är 800 kr hur kommer du veta det?

Jag skulle iallafall köpa flera tröjor än en för 800 eftersom man tjänar på det också,hur kul är det ifall man går runt med t.ex 2 tröjor(man har på sig en av dem varje dag) än 4 tröjor jag tror att man framstår rikare ifall man har 4 st än 2,så som jag har uppfattat din text så vill du populärare som är lika med rikare.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kanske gillar den som skapat märket osv.

Dem flesta som köper mycket spel gillar inte märkes kläder.

Dem flesta som köper märkeskläder gillar inte spel.

Dem som tvspelsnördar sig tycker det är löjligt med märkes.

Dem som gillar märkes kläder och vill se fina ut tycker det är löjligt med tvspel.

Ser ni ! Alla tar sin egen väg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem som gillar märkes kläder och vill se fina ut tycker det är löjligt med tvspel.

Det där var en väldigt omogen och dålig slutsats ditt pucko. Jag tycker att om man bara ska ha märkeskläder blire löjligt och överdrivet, men spenderar inte mkt tid framför tv-spel eller dataspel. så det stämmer ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle inte kunna tänka mig att köpa en tröja för 800:-, jo bara om jag skulle käna mycket. Ett par t-shirtar för en 100 lapp det tycker jag också är lite snålt, men det ska inte var för dyrt. 2-3 t-shirtar för en 100:- kan jag gå med på annars är det bara skit om det inte är stulet. Men det köper man ju inte stulna kläder.

Jag tror du bor i stan... För det låter som att du slösar en hel del pengar. Det är tur att jag bor på landet. Jag får hela barnbidraget eller vad det heter och gör knappt av med 100:- (16 år)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så hård ..? Men det är faktist ganska ofta så. dock inte alltid... Han heter faktist puck0 inte pucko .... så säg dåligt slutsats puck0 ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det beror på intresset. Är man intresserad av Tv-spel så kanske man hällre köper en Xbox 360 för knappt 3000 kr. Medan om man är intresserad av märkekläder och sånt skit tycker det är bortslösade pengar och köper hellre skor och tröjor för de (Jag snackar om mig och min mamma, nej bara skoja :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle inte kunna tänka mig att köpa en tröja för 800:-, jo bara om jag skulle käna mycket. Ett par t-shirtar för en 100 lapp det tycker jag också är lite snålt, men det ska inte var för dyrt. 2-3 t-shirtar för en 100:- kan jag gå med på annars är det bara skit om det inte är stulet. Men det köper man ju inte stulna kläder.

Jag tror du bor i stan... För det låter som att du slösar en hel del pengar. Det är tur att jag bor på landet. Jag får hela barnbidraget eller vad det heter och gör knappt av med 100:- (16 år)

Alla som tar sitt barnbidrag för att köpa spel och alt annat är helt korkade, barnbidraget brukar man oftast spara till framtiden och studierna.

Fast jag bor i Fittja, en invandrarförort, jag köper ganska mycket märkes kläder...

Fast nu vill jag inte komma nära Skryt linjen :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...