Larath Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Gc har mest spel ja. Dom sämsta spelen. Du kallar alltså ett av dom bästa spel som någonsin gjorts för dåligt? I detta fall menar jag melee men nu finns ju även spel som fire emblem och massa skoj bara för GC. Om GC bara är för 10 åringar då undrar jag varför jag och mina polare spelar det och har skitskoj? (vi är 15-17 är) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Alla kommande spel finns på denna sida: http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&konsol=7&genre=438 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 mhm... Gamecube är ett av de bästa köp jag gjort någonsin... Mest använd av alla saker jag har på mitt rum! Köp Gamecube, testa o spela o se om du tkr om spelen osv... Köp Twilight Princess och när revolution kmr ut köper du den o säljer GC... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 mhm... Gamecube är ett av de bästa köp jag gjort någonsin... Mest använd av alla saker jag har på mitt rum! Köp Gamecube, testa o spela o se om du tkr om spelen osv... Köp Twilight Princess och när revolution kmr ut köper du den o säljer GC... :P Mm så skulle jag oxå ha gjort eftersom man kan spela sina GC-spel på Revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Köpa GC, Nöhh..... Xbox 360, skulle i alla fall jag köpt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Köp Gc,där finns dom bästa spelen! T.ex. Super Smash Bros. Melee! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag tycker att du ska köpa GC. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 kanske lite sent för att köpa GC nu väll?kommer ju massor av nytt snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag har haft game cube i flera år och tycker fortfarande att den äger!!!! :lol: jag tror att man kommer att kunna spela game cube spel på nintendo revelotion men det kanske inte är sant. aja game cube har as bra spel och är väldigt bra! köp game cube säger jag bara :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 aja gör som du vill :) men om jag inte redan skulle haft gamecube skulle jag inte köpt nu :) men den e ju überbillig typ. aja men jag skulle inte köpt den nu iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 GC äger!! Köp det. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Köp Gamecube ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg