Red_fox2 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag visste inte vart jag skulle sätta detta inlägg,men jag tyckte den passade bäst här. Är det någon på detta forum som kan ge någon länk till en sida vart man kan få tag i en läkare via mail om man har någon fråga att ställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Dr.Phil kanske?? hehehe.. kolla på programmet så får du reda på massa saker och hemsidan och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Varför vad har du för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Vad är det för sorts läkare? Fråga en läkare om du träffar någon, eller kanske på apoteket. De kan nog ge tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 fråga doktorn? http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2848 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.