Hoppa till innehåll

Filmer Blir Verklighet


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag sitter och kollar på Discovery channel just nu. Det handlar om rymdskepp och att frysa ner människor och leva upp dem senare. Älskar sånt här... Forskare har ju redan fryst ner en del människor som själva har anmält sig till det. Nu har en forskare testat att söva ner en råtta och sen frysa ner den så att allt stannar. Lite senare när råttan har blivit varmare och allt är normalt igen så lever råttan upp :cool: Det här är ju riktigt :cool:

Är det någon mer här på forumet som giller sånt här? SKRIV gjärna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Jag gör!

 

Jag älskar att se filmer där man fryser ner folk för att återuppväcka dem i en helt annan tid!

(Futurama är bättre än Simpsons)

 

Ja, det blir inte roligt att lämna alla sina bekanta när man fryser in sig, men tänk vad underbart det skulle vara att se och upptäcka jorden om, låt säg, 100 eller 1000 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först

 

`

jag tkr det är gryyymmmmt!

Men jag skullle aldrig fryst ner mig själv! jag ska ju bli rikare än bill gates!!

då ska jag leva livet!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...