ELF Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag sitter och kollar på Discovery channel just nu. Det handlar om rymdskepp och att frysa ner människor och leva upp dem senare. Älskar sånt här... Forskare har ju redan fryst ner en del människor som själva har anmält sig till det. Nu har en forskare testat att söva ner en råtta och sen frysa ner den så att allt stannar. Lite senare när råttan har blivit varmare och allt är normalt igen så lever råttan upp :cool: Det här är ju riktigt :cool: Är det någon mer här på forumet som giller sånt här? SKRIV gjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag gör! Jag älskar att se filmer där man fryser ner folk för att återuppväcka dem i en helt annan tid! (Futurama är bättre än Simpsons) Ja, det blir inte roligt att lämna alla sina bekanta när man fryser in sig, men tänk vad underbart det skulle vara att se och upptäcka jorden om, låt säg, 100 eller 1000 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Ifall jorden är kvar om 100-1000 år. Mitt råd till er:Ifall ni tänker på att frysa er,gör inte det! Lev livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först `jag tkr det är gryyymmmmt! Men jag skullle aldrig fryst ner mig själv! jag ska ju bli rikare än bill gates!! då ska jag leva livet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag vet inte vad jag kan säga. Jag gillar egentligen inte sånt här, jag hade aldrig fryst ner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag vill frysa ner mej :rolleyes: Seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Skoj att det finns fler som gillar sånt här skit... Förresten, jag menar inte bara att frysa ner folk. Jag menar även rymdskepp och annat sånt som har med rymden att göra... Tror jag var lite otydlig först lycka till?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Det var ett ironi seal team,alltså han menar att du aldrig kommer att lyckas,enligt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 hehe..detta väcker goa gamla minnen. kommer ihåg när jag var mindre och ville bli nerfryst och upptinad typ vid år 2050.. bara för att se hur det ser ut då.. men nu när man har fattat och blivit större så vet man bara att det är en dröm..men aja.. vi får väl se om det blir verklighet eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Men tänk om du fryser ner dig själv till t.ex år 2100,tänk om jorden inte finns kvar då. Då har du förlorat mer än halva livet(beror på hur gammal du är). Som sagt,Lev livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.