FireFly Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Ja, jag kör orginal-skinnet, och här har det iaf blivit snöigare i forumet! Snyggt tycker jag att det blev! (Det hände väl nyss, jag har inte sett det innan iaf..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tror ochså det :cool: Det var super snyggt i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Ni skall tacka våran nya moderator nico som har fixat i ordning jultemat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tackar, tackar nico! Inte för att jag förstår hur han hinner med allt... :P Det är väl bara en enda bild, eller är det flera bilder att ändra? (isf hur många?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Det är en hel del, plus att det finns ett ganska stort urval av skins där han ska ha ändrat alla också. Synd att dessa inte funkar på firefox :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Vad fungerar inte i firefox? Kör nämligen den själv och allt fungerar för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Det är en hel del, plus att det finns ett ganska stort urval av skins där han ska ha ändrat alla också. Synd att dessa inte funkar på firefox :( *Kollar i IE*Vilken logga på huvudsidan! O.o KazeN^/Nico vad finns det mer än Loggan på huvudsidan, loggan i forumet och bakgrunden när man svarar, kollar i forum osv? Gäller det bara orginalskinnet eller alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tackar Nico,du äger. Haha,när man har grönt skinn så får man grönvit snö.Ballt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Kaz, ta och töm cachen och uppdatera sidan. funkade inte för mig heller först, men efter det gick det fint. tackar för all cred! jag har ändrat topploggan på forumet, loggan på fuska.se och bilden som ligger bakom titeln på alla trådar, forum, etc. funkar i alla skins (koppar saknar topploggan men den kommer så snart admin laddat upp). edit: kopparskinnet har nu topplogga också. Redigerat 2 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Haha, upptäckte det precis och jag trodde att något var fel först. :P Redigerat 2 December 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Nu fungerar det bättre ja. cachen borta och sidan uppdaterad. Ser som sagt lite mer ut som jul på sidan. Smidiga idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Ursäkta att jag avbryter er,men pratar ni om skalet där det är snö på som t.ex där det står,Forum.fuska.se-Sveriges största och bästa spelforun!?,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.