GangsterTwist Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Mitt är nog: Mother Fucker elr sånt är livet som en annan har sakt!... :visslar: :rolleyes: Citera
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Eller; 'Dra dit pepparn växer'. En fenomenal klassiker. Dock inte så lyckat nu i nutidens ungdom. ;) Citera
Neldemo Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Skrivet 26 Januari 2006 yippie cay yeah motherfucker j*vla bög tänkte på nåt mer men kommer inte på det nu :P Citera
Ratchet Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Skrivet 26 Januari 2006 "äh, gå och smek en tvättbjörn" :P Citera
Ogri Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 jag kommer kutta dig på natten jag kommer kutta din mamma på natten när du sova (en kille i klassen säger så) Citera
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Beror pâ dig. Varför mâste ni alla säga typ " Pigfucker, Kiss my ass!" Det var snabbmeningar, inte Svordomar. "Beror pâ dig" brukar jag säga när jag spelar Shooter/Strategi spel Online. Ingen Solklar klassiker men mânga känner pressen... Citera
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 ''Har du en råtta i byxan?'' ''Du är en tjuv' Sem säger jag mer men kommer int epå nåt just nu.' Citera
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Jag kom pâ nâgra. Som en fis i vinden. Dra dit du önskar. Ring Poolia. Ett monster i webbkameran! Gâ pâ egna ben. Skaffa ett kontant kort. Ät Lulepalt! Smaka är tillâtet, bara du spottar ut det . Hoppats du bränns pâ bâl pâ Kanarie öarna. Citera
Shaddy Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Några stycken som jag använder... Släng dig i väggen! Gå hem och lägg dig! Är du blockad i skallen eller? Redigerat 15 Februari 2006 av Jewes007 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.