Guggo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 tjena brushan, skall jag kutta dej med en slö knev ? finns faktiskt folk i min klass som säger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Alla säger det här jag bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 några till: det räcker med att man ser på dig så att man varför man ska använda kondom du vet väll att tomgångskörning bara är tillåtet i 2 minuter i sverige ÅHÅ,du vet hur man öppnar en dörr. Grattis du har iaf mer ä 4 i IQ,fast tyvär så syns det inte på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 tomma tunnor skramlar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Do'h! Nuts! Mmmm... Donuts.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 suck my ballz! (en klassiker) holy f*ck (blivande klassiker) damp (funkar alltid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 håll käften töntunge shut yur butch uss muthur fukur muth up (vet ej om jag har tagit den redan) jag är huuuuungrig(säger jag alltig till morsan) achmed unge shut your big, assmother fucking mouth upp and die! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Orka. Piss också. Släng dig i väggen och rulla dig i tapeten. h*lvetes j*vla b*g piss och skit. (Jo, ibland säger jag faktiskt så.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 du börja leken. jag forsatte den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 holey makarole solow sucker (stavfel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Åh f*n... (Försöka vara förvånad och sarkastisk. Fungerar) Käften! Håll truten! (Då unga barn är vid närvarande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Åh f*n.. (Rowyns) den e härlig Wipiedoha! (den e rolig den) Eat me. Spank me biatch and call me cowboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.