Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) bry dej inte så lever du längre håll käften annars så ska du få se på f*n jag tycker om mej själv också se på f*n...(mycket bättre än åh f*n...) jag/du är grov jag/du är en mjukis alla i mitt lag va så j*vla dåliga, det var bara jag som tog i!(bra att säga på t.ex idrotten) Redigerat 23 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Brutald ägd!!!! Gay power!!! Come and get me baby! BITE ME!!! Skärp dig annars blir det slakten och köttkvarn!!! det är några av dom So long SUCKERS!!!! Redigerat 23 Januari 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) "u can´t stop me bitch" det står en ferarri där borta, ska vi gå och vaxa huven lite :visslar: Redigerat 23 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 När nån alltid säger nått jämt när nån har sagt nåt eller ifrågasätter så brukar vi säga: Titta!!! Direkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Erru helt flängd i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 bry dej inte så lever du längre håll käften annars så ska du få se på f*n jag tycker om mej själv också se på f*n...(mycket bättre än åh f*n...) jag/du är grov jag/du är en mjukis alla i mitt lag va så j*vla dåliga, det var bara jag som tog i!(bra att säga på t.ex idrotten) Jovisst... Se på f*n är också väldigt bra. Men jag håller mig till min Åh f*n förvånings uttryck. ^^ Alltid skojigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) "Humdumdidum". "Rubadub" "Aaah ROUBA" Redigerat 24 Januari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jo facking cant! oh comeone you bollock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Mitt ordförråd består av typ dessa 4 ord: "ok" Åftah Mhm, varje dag. My ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Sånt är livet - Lev det väl Passar i alla lägen, när du glömt läxan, när du fått stryk, när du har gett stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 bry dej inte så lever du längre håll käften annars så ska du få se på f*n jag tycker om mej själv också se på f*n...(mycket bättre än åh f*n...) jag/du är grov jag/du är en mjukis alla i mitt lag va så j*vla dåliga, det var bara jag som tog i!(bra att säga på t.ex idrotten) men jag gillar se på f*n mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) detta är fult, min kompis lärde mig: s*tans k*k och sprutluder fuck you your fucking fuck är bra åxå Redigerat 25 Januari 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.