Gäst Johan3043 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 1:Vin Diesel(stav fel?) Han har gort ganska monga filmer men den bästa är nog The Fast And the fourios. 2:Jackie Chan Han e rolig och komisk... Ha har gort den besta filmen med Changhai Non Tror jag eller alla hans filmer e bra på nott vis :D 3:Anorld Svartneger(Skrev så bara för jag vet ej hru ahn stavas) Han har ochså gort massor med Bra filmer det e mycket acktion och Komedi i dom :) 4:Jim Carey Han e den roligaste av dom alla! 5:Will smith Han gorde "i robbot" som e jätte bra och han e ganska rolig i filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gillar Jim Carrey, Bruce Willis, Samuel L. Jackson, Jamie Lee Curtis, Arnold Schwarzenegger m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Finns ju så många..Ajja då får man skriva då: 1. Eddie Murphy. The one and only. FInns ingen som han. 2. Jim Carrey. Den bäste vite komikern. 3. Will Smith. Hans ansiktutryck e bara bäst 4. Tom Hanks. Forrest Gump, The green mile, The terminal. Måste jag säga mer? 5. Robert De Niro. Legend. 6... Måste få smyga in Samuel L. Jackson. Han e bara så grymt bra. Jackie Chan kan inte räknas..Han e en egen changer :P I min lokala hyrfilmsaffär har han en egen hylla det står "Jackie Chan filmer" på :P Finns såklart många många fler. Men detta e väll 5 av dom bästa. Redigerat 3 Januari 2006 av Skåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jonny depp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Reese whiterspoon,lucy liu och jim carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jim Carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Linda Blair är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 1: Jack Nichelson. Vem glömer klasikern The Shining? Inte jag, han är den bäste jag sett! Jag gilla inan han föl ner för trapan när han var psykopat. Han är ju jätte bra på att spela knäpp och komentaren: Here is Jonny! Gjorde honom jätte känd. 2: Jonny deep. Den nya versionen av kalle och choklad fabriken tykte jag han gjorde jätte bra och vem glömer hans succe film pirates of the caribien? 3: Eddie Murfhy. Han är jätte bra på att spela olika roller, Vem glömer galne profesorn när han spelar hella sin släkt. Han har flera röster och är jette bra i rollen som Sherman Klump. En prins i new york och ombyta roller är väldigt rolliga tykte jag ochså. 4: Jim Carry. Vem glömer alla hans komidier genom tiderna tillbaka till Ace Ventura. Men han har inte gjort så bra filmer på sistonde. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) OBS! jag har inte rangordnat dom efter vem som e bäst, jag bara skrev några Will Smith är alltid lika skön Bruce Willis är iskall Jim Carrey är galen och rolig Zach Braff i Scrubs Owen Wilson är härlig i Shanghai Noon och Knights Jessica Alba ( hon är snygg i alla fall ) Redigerat 2 Februari 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Har fått en ny favorit just nu.. Will Smith, finns nog ingen som kan vara så grymt bra action, som komik skådis samtidigt. Han e grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag håller med om att Will Smith är en bra och rolig skådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.