Triforceh Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 PGR 3 ser riktigt vasst ut. Grafiken verkar ju vara hur bra som helts. Ja, men ändå så stöder spelet bara 420p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag tycker du ska köpa PDZ Det ganska kul men relativt några missions bara 13 st . Det är ju roligare att köra co-op en solo. Live är också ett stort plus så att den får 4/5 Om man inte kommer ha Live gold så får PDZ 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 PGR3 stöder 600p inte 420p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Perfect Dark Zero Live krig på julafton! Be there! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Köp Call of Duty 2, det är riktigt kul, har åxå fått bra betyg i i stort sett allt. :P Har Kameo och vill bara säga att det är riktig mysko men s*tans ROLIGT! För alla er som har det: "Deep Blue:s" olje-attack + "Ash:s" Eld-grej = Riktigt mycket eld!!! HA HA, brinnande olja, :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Engligt mig: • Call Of Duty: Big Red One • Peter'Jacksons King Kong Det är dom 2 bästa spelen hitils ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har inte testat PGR3 men Perfect Dark Zero och Call Of Duty 2 är jätte kul över live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) Jag tror nog att det är Perfect Dark Zero med enSuper cool grafik :cool: Redigerat 19 December 2005 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micke930 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Nu har ju Xbox 360 funnits i två dagar så jag tycker det e på tiden att man startar en till tråd om maskinen. Men de som har en är väl så upptagna så de har inte tid att hänga på forumet. Jag undrar, till er som har en X360, vilka spel som är bäst. Jag är jävligt sugen på PGR3 för det är asballt, enligt vad jag har sett på alla videor jag har laddat hem. Tycker ni som har spelat PGR3 att jag borde köpa det då? Är det ungefär samma körkänsla som tidigare? Isåfall så är valet självklart för mig. Jag är tacksam för svar! saint row kommer till xbox 360 under år 06 det ska man ju köpa jag har sett trailers det är grymmaste spelet år 06 tro mig det är ungefär som gta fast betydliiiiiigt bättre grafik och så kan man verkigen råna ställen man kan skjuta hål i bilarna (inte på alla men nästan alla) så flyger man iväg av en explosion och landar på marken inte av skjälva smällen kraften av den! som kom mer efter! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Halo 3 kommer komma ut på 360! Grymt va!!! Jag tror det kommer att vara sk*t roligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Halo 3 kommer komma ut på 360! Grymt va!!! Jag tror det kommer att vara sk*t roligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 King Kong äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.