Chihuahua Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 aj aj aj, tror du inte gud kommer att straffa dig om du uttalar dig negativt om en medmännsika? Aja, får väl be en bön nu så jag gud förlåter mina synder. Hoppas jag inte får rött ljus bara Du leffe jag rekommenderar att du håller tyst. Du tror du är rolig och att du kommer med roliga slutklämmer. Men du skiter i vad andra kommer tycka. Du är troligen den taskigaste jag mött på det här forumet hittils. Något jag lärt mig är att inte uttala mig inför alla om vad jag tycker. Vilket antagligen inte du lärt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag tror inte på gud i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 aj aj aj, tror du inte gud kommer att straffa dig om du uttalar dig negativt om en medmännsika? Aja, får väl be en bön nu så jag gud förlåter mina synder. Hoppas jag inte får rött ljus bara Du leffe jag rekommenderar att du håller tyst. Du tror du är rolig och att du kommer med roliga slutklämmer. Men du skiter i vad andra kommer tycka. Du är troligen den taskigaste jag mött på det här forumet hittils. Något jag lärt mig är att inte uttala mig inför alla om vad jag tycker. Vilket antagligen inte du lärt dig. men gör det säg exakt vad du tycker såhär f*n j*vla skit och inte skriva en j*vla ap f*n stjärnor i stället för några bokstäver. nåt jag föröker glömma är alla j*vla stjärnor för det ser bara töntigt ut. varför inte skriva som om det inte fanns stjärnor och sådant på era tanigent bord. aja skit i detta inlägg men jag ska iaf gå till baka i ämnet. om gud funnits när ingenting fanns var skulle han vara då och vad skulle han vara gjord av??, det måste finnas nån mening med detta + hur f*n skulle vi veta om gud fanns om ingen kommit på det så det måste varit en lögn. ingen verkar fatta att om han skulle innas och det inte är en lögn så skulle inte vi veta det för att ni skulle inte veta nånting om att han inte fanns för att det är före ni ens är född, och det sutom är det bigbang som skapade båda universium. för i varge bigbang så krockar de två så blir det en stor mega smäll som kommer ut plåna oss och efter ca 5 månader så skapas universium på nytt och det finns bara ett sett för att överleva, det är att man på nåt sett får svarta hål runt om planeten som kommer skydda nåt så extrem för svarta hål rör sig aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Gud kan finnas utan att någon kommit på det. Han kan ha talat om det, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 nej isf skulle inte vi leva för att alla skulle kriga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 varför skulle alla kriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ta det llugnt och håll er till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 leffe: Har inte du med att göra, tror du är rolig. Bevisar ju bara att du inte är det, utan helt tvärtom och mer därtill!! Sen gråter jag inte, har aldrig påoekat det. Men du verkar ha det svårt igenom livet, men du får försöka ändra på ditt beteende. Chiahuahua: Nu är jag faktiskt på din sida, efter leffes påhopp. Fast jag är fortfarande lite tveksam på endel områden inom Gud och bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ha i åtanke att jag enbart gör det här för att jag tycker om att provocera småbarn som tar allt så personligt så att det blir roligt :D Ungar, ignorera Chihuahuas meddelanden för det ända hon vill är att skapa en armé med gud-anhängare för att ta över världen. Ferrie: Det finns ingen gud. Tro inte på en myt, tro på dig själv istället :D (gäller er andra också(förutom Chihuahua för hon förlorad tyvärr) ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 FÖRSÖKER DU FÅ MIG ATT INTE TRO PÅ GUD??????????????+, JAG SKA ALDRIG SLUTA TRO PÅ GUD!!!!!!, OCH SEN SÅ KAN DU LÅTA ANDRA TRO VAD DEM VILL!!!!!! DU ÄR SOM EN DIKTATOR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 leffe: Om du har läst alla mina andra meddelanden så skulle du ha förstått att jag är väldigt negativ med det mesta som har med Gud att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Nu är jag faktiskt på din sida, efter leffes påhopp. Fast jag är fortfarande lite tveksam på endel områden inom Gud och bibeln. :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.